۴ کاتالیست مهم تا پایان امسال تولید می‌شوند

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی ۴ کاتالیست مهم تا پایان امسال تولید می‌شوند مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی گفت: این شرکت با هدف تأمین نیازهای مجتمع‌های پتروشیمی تا پایان سال چند کاتالیست مهم را به تولید صنعتی خواهد رساند. به گزارش مناقصه‌مزایده، علی پژوهان، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با اشاره به […]

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی

۴ کاتالیست مهم تا پایان امسال تولید می‌شوند

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی گفت: این شرکت با هدف تأمین نیازهای مجتمع‌های پتروشیمی تا پایان سال چند کاتالیست مهم را به تولید صنعتی خواهد رساند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، علی پژوهان، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با اشاره به امکانات آزمایشگاهی و سخت‌افزاری کامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی اظهار کرد: این شرکت می‌تواند این امکانات را در اختیار صنایع مختلف پتروشیمی کشورمان قرار دهد.

وی با بیان اینکه همکاری شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با صنایع تکمیلی در حال افزایش است، گفت: این شرکت تا قبل از پایان سال سه تا چهار کاتالیست را به تولید صنعتی خواهد رساند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به توانمندی‌های این شرکت در بومی‌سازی دانش انواع کاتالیست اشاره کرد و افزود: این شرکت همکاری بسیار خوبی را با شرکت‌های پتروشیمی کشور دارد و آمادگی لازم را برای ارائه دانش فنی و کاتالیست‌های مورد نیاز صنعت دارد.

براساس گزارش شرکت ملی پتروشیمی، پژوهان ادامه داد: شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی براساس برنامه‌ریزی‌های راهبردی خود در مسیر تدوین و توسعه دانش‌های فنی تولید کاتالیست‌ها و مواد شیمیایی مورد نیاز صنعت پتروشیمی، دانش مورد نیاز صنایع تکمیلی و بهینه‌سازی فرآیندهای واحدهای تولیدی و دانش‌های موجود و تجاری‌سازی دانش‌های فنی گام برمی دارد.