مناقصه برون‌سپاری ۵۵ هزارکیلومتراز بررسی‌های زمین‌شناسی به بخش‌خصوصی

سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور برگزار می‌کند مناقصه برون‌سپاری ۵۵ هزارکیلومتراز بررسی‌های زمین‌شناسی به بخش‌خصوصی گروه زمین‌ومعدن – معاون وزیر صنعت،معدن‌وتجارت خبر از برگزاری مناقصه سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور جهت برون‌سپاری ۵۵ هزارکیلومترمربع بررسی‌های زمین‌شناسی به بخش‌خصوصی در هفته سوم اسفندماه سال‌جاری داد. علیرضا شهیدی، رئیس سازمان زمین شناسی کشور گفت: این سازمان با […]

سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور برگزار می‌کند

مناقصه برون‌سپاری ۵۵ هزارکیلومتراز بررسی‌های زمین‌شناسی به بخش‌خصوصی

گروه زمین‌ومعدن – معاون وزیر صنعت،معدن‌وتجارت خبر از برگزاری مناقصه سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور جهت برون‌سپاری ۵۵ هزارکیلومترمربع بررسی‌های زمین‌شناسی به بخش‌خصوصی در هفته سوم اسفندماه سال‌جاری داد.

علیرضا شهیدی، رئیس سازمان زمین شناسی کشور گفت: این سازمان با هدف مشارکت بخش‌خصوصی جهت تولید اطلاعات پایه و افزایش بازدهی مطالعات زمین‌شناسی و اکتشاف مواد معدنی، مناقصه تهیه ۲۲ ورقه زمین‌شناسی در مقیاس یکصدهزارم معادل ۵۵ هزار کیلومترمربع را در هفته سوم اسفندماه سال‌جاری برگزار خواهد کرد.

علیرضا شهیدی افزود: این مناقصه با هدف تکمیل ظرفیت سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور جهت رسیدن به شاخص‌های عملکردی‌ در نقشه‌راه بخش معدن و صنایعمعدنی طی سال‌جاری برگزار خواهد شد.

به گفته وی، این مناقصه شامل ۲۲ عنوان نقشه‌های زمین‌شناسی یکصدهزارم در مناطقی است که در گذشته تهیه نشده و در حال‌حاضر نیاز اطلاعاتی به مناطق مورد نظر وجود دارد و می‌توان از آنها در پروژه‌های اکتشافی و عمرانی-زیرساختی بهره‌ گرفت.

رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور با اعلام اینکه با برگزاری این مناقصات و مشارکت بخش‌خصوصی شاهد تحول شایسته در شاخص‌های عملکردی کشور در حوزه‌ تولید اطلاعات پایه مورد نیاز پروژه‌های معدنکاری، عمرانی و زیرساختی خواهیم بود، افزود: این حجم از سرمایه‌گذاری دولت طی برنامه ششم توسعه کم‌سابقه بوده‌ و موجب تحرک و رونق بیشتر بخش‌خصوصی و شرکت‌های مشاور خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ دست‌کم سه عنوان مناقصه دیگر نیز در حوزه تهیه نقشه‌های ژئوشیمی‌کشور، آنالیز نمونه‌های زمین‌شناسی و اکتشافی و انجام حفاری‌های شناسایی در سال ۱۳۹۸ و سه ماهه اول سال ۱۳۹۹ انجام خواهد شد.