کمیسیون مناقصات ؛ بایدها و نبایدها

با برگزاری کلاس آموزشی یک روزه در مناقصه‌مزایده صورت گرفت بررسی باید‌‌‌ها و نباید‌‌‌ها در کمیسیون مناقصات کلاس آموزشی کمیسیون مناقصات با حضور مدیران و کارشناسان شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی در دفتر مرکزی روزنامه مناقصه‌مزایده برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، این کلاس تخصصی و آموزشی یک روزه، با هدف ارتقای سطح علمی و […]

با برگزاری کلاس آموزشی یک روزه در مناقصه‌مزایده صورت گرفت

بررسی باید‌‌‌ها و نباید‌‌‌ها در کمیسیون مناقصات

کلاس آموزشی کمیسیون مناقصات با حضور مدیران و کارشناسان شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی در دفتر مرکزی روزنامه مناقصه‌مزایده برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، این کلاس تخصصی و آموزشی یک روزه، با هدف ارتقای سطح علمی و فنی، یافتن پاسخ‌های مناسب برای پرسش‌های متداول در این حوزه و در اختیار عموم قرار گرفتن تجربیات کارشناسان حقوقی شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، برگزار شد.

براساس این گزارش، علی‌قره‌داغلی، دبیر کارگروه مناقصه‌مزایده، به عنوان محقق، گردآورنده و نگارنده ده‌ها کتاب تخصصی در بخش مناقصات و مزایدات، به عنوان استاد در این کلاس حضور داشت.

 

گفتنی است در این کلاس، نمایندگانی از هیأت امنای صندوق صرفه‌جویی ارزی وزارت بهداشت، آب و فاضلاب روستایی قزوین، مجتمع سنگ‌آهن سنگان، شرکت ناردیس، شرکت تراورس (خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن)، منطقه ۷ شرکت عملیات انتقال گاز ایران، شهرداری قم و شرکت ملی نفت ایران حضور داشتند که ضمن بررسی ساختار و کارکردهای کمیسیون مناقصه و بحث‌های علمی مرتبط، پاسخ‌های لازم به پرسش‌های مطرح شده از سوی استاد کلاس، ارایه شد.