فروش سینمای ایران از مرز ۹۰ میلیارد عبور می‌کند

فروش سینمای ایران از مرز ۹۰ میلیارد عبور می‌کند رییس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران گفت: فروش سینمای ایران تا پایان مردادماه از مرز ۹۰ میلیارد تومان می‌گذرد. علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران در گفت‌وگو با فارس درباره فروش سینمای ایران تا پایان مردادماه گفت: با توجه به فروش خوب فیلم‌های سینمایی و اقبال مخاطبین […]

فروش سینمای ایران از مرز ۹۰ میلیارد عبور می‌کند

رییس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران گفت: فروش سینمای ایران تا پایان مردادماه از مرز ۹۰ میلیارد تومان می‌گذرد.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران در گفت‌وگو با فارس درباره فروش سینمای ایران تا پایان مردادماه گفت: با توجه به فروش خوب فیلم‌های سینمایی و اقبال مخاطبین ظرف چند روز آینده (تا پایان مردادماه) فروش سینمای ایران بیش از ۹۰ میلیارد تومان خواهد بود.

وی درباره اکران فیلم «فروشنده» و احتمال عدم اکران فیلم در سینماهای حوزه هنری گفت: مسؤولین حوزه هنری هیچ صحبتی مبنی بر این که فیلم در سالن‌های حوزه هنری به نمایش در نمی‌آید نکردند و قرارداد اکران فیلم اصغر‌فرهادی در سالن‌های حوزه هنری بسته شده و دیگر سالن‌هایی که علاقه‌مند به نمایش فیلم هستند قراردادهایشان تنظیم می‌شود.

وی درباره اکران همزمان فیلم در تهران و شهرستان گفت: تلاش می‌کنیم تا این فیلم را که در جشنواره‌های جهانی حضور داشته و توانسته نظر داوران در جشنواره‌های مختلف را به خود جلب کند همزمان در تهران و شهرستان‌ها به نمایش بگذاریم .

 

سرتیپی درباره اکران فیلم «فروشنده» قبل از اروپا گفت: فیلم بعد از اکران در ایران در کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا و فرانسه به نمایش در می‌آید و احتمالاً اکران خارجی آن از مهرماه آغاز می‌شود. فیلم در کشورهای مختلف با زیرنویس به نمایش در خواهد آمد.