مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان کار اقتصادی را ادامه می‌دهند

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان کار اقتصادی را ادامه می‌دهند مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: مدیران این مجموعه فرهنگیان بدون تأثیرپذیری از حواشی ایجاد شده طی ماه‌های اخیر به فعالیت‌های اقتصادی در مؤسسه و شرکت‌های تابعه به صورت بی‌وقفه ادامه می‌دهند. به گزارش مهر، علیرضا ناصری یکی از اولویت‌های خود را شفاف‌سازی […]

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان

مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان کار اقتصادی را ادامه می‌دهند

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: مدیران این مجموعه فرهنگیان بدون تأثیرپذیری از حواشی ایجاد شده طی ماه‌های اخیر به فعالیت‌های اقتصادی در مؤسسه و شرکت‌های تابعه به صورت بی‌وقفه ادامه می‌دهند.

به گزارش مهر، علیرضا ناصری یکی از اولویت‌های خود را شفاف‌سازی فعالیت‌های مؤسسه عنوان کرد و گفت: فرهنگیان یکی از فرهیخته‌‌ترین اقشار جامعه هستند و به عنوان اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان حق دارند از تمامی اتفاقات مالی، سرمایه‌گذاری و سودآوری که در مؤسسه اتفاق می‌افتد به‌طور کامل اطلاع داشته باشند. مؤسسه این حق را به رسمیت شناخته و اطلاعات روزآمد را تا جایی که به بعضی قرارداد‌ها و فعالیت‌های تجاری لطمه‌ای وارد نمی‌کند، در معرض دید اعضای مؤسسه و افکار عمومی قرار می‌دهد.

وی افزود: از این رو استراتژی اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها به‌طور جدی در دستور کار قرار می‌گیرد و هدف آن معرفی مؤسسه به تمامی فرهنگیان عضو در سراسر کشور خواهد بود.

ناصری با اشاره به این‌که ٢١ سال فعالیت مؤسسه و پشتیبانی فرهنگیان از این مجموعه نشان‌دهنده اعتماد معلمان است، تصریح کرد: البته این بدان معنی نیست که سهامداران مؤسسه نتوانند نسبت به عملکرد مدیران مؤسسه انتقاد کنند بلکه پاسخگویی به فرهنگیان یکی از اولویت‌ها خواهد بود.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در مورد تحقیق و تفحص از مؤسسه گفت: تحقیق و تفحص حق قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و در راستای شفاف‌سازی فعالیت‌های صندوق و صیانت از منافع فرهنگیان، همکاری کامل با هیأت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی را وظیفه خود می‌دانیم.

ناصری همچنین ضمن تقدیر از فعالیت رسانه‌ها و بازتاب اخبار و موفقیت‌های مؤسسه، به نقش بی‌بدیل خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در امر اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی اشاره کرد و یادآور شد: جایی که پای منافع فرهنگیان در میان باشد، رسانه‌ها باید با حساسیت بیش‌تری موضوع را دنبال کنند و منافع فرهنگیان و همچنین اخلاق رسانه‌ای را فدای منافع و اغراض عده‌ای خاص قرار ندهند.

وی افزود: از نظر من رسانه‌ها باید به عنوان یک فرصت بی‌نظیر برای اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی در نظر گرفته شوند که البته وظیفه نظارت بر فعالیت‌های مؤسسه را نیز از طرف فرهنگیان و افکار عمومی برعهده خواهند داشت.

ناصری تصریح کرد: انتظار ما این است که رسانه‌ها ضمن انتقاد از کاستی‌ها و مشکلات صندوق ذخیره فرهنگیان، موفقیت‌ها و پیشرفت‌های واقعی مؤسسه را نیز به جامعه فرهنگیان منعکس کنند تا امید را در دل آن‌ها زنده کنند. وظیفه ما انعکاس واقعیت‌هاست، اگر بخش اندکی از این واقعیت‌ها کاستی‌هایی است که با حساسیت به آن پرداخته شده است باید به بخش بزرگ‌تر این واقعیت‌ها که خدمات این مؤسسه بزرگ اقتصادی به جامعه فرهیخته فرهنگیان است نیز پرداخته شود.

مدیرعامل مؤسسه ضمن تقدیر از تلاش نهادهای نظارتی به واسطه نقش پررنگ و تأثیرگذارشان در حراست از دارایی‌های و منافع فرهنگیان عضو مؤسسه، گفت: نهاد‌های نظارتی به وظایف خود واقف بوده و به‌طور حتم هر پرونده‌ای را تا زمان رسیدن به نتیجه دنبال کرده و سر سوزنی از منافع فرهنگیان نخواهند گذشت.

 

وی افزود: بنابراین مدیران مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان بدون تأثیرپذیری از حواشی ایجاد شده طی ماه‌های اخیر به فعالیت‌های اقتصادی در مؤسسه و شرکت‌های تابعه به صورت بی‌وقفه ادامه خواهند داد و از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه نیز خواهشمندیم در این مسیر به یاری ما بیایند، زیرا هدف اصلی ما باید کسب سودآوری و ارزش افزوده برای فرهنگیان و ارایه خدمات شایسته به این عزیزان باشد.