مرادخانی استعفای علی رهبری را نپذیرفت

  علی رهبری از موافقت نشدن با استعفایش از سوی معاون امور هنری وزارت فرهنگ خبر داد. مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار‌کرد: شامگاه سه‌شنبه به دعوت علی مرادخانی – معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی – و در حضور فرزین پیروزپی – مشاور ارکستر سمفونیک، جلسه‌ای در موزه موسیقی […]

 

علی رهبری از موافقت نشدن با استعفایش از سوی معاون امور هنری وزارت فرهنگ خبر داد.

مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار‌کرد: شامگاه سه‌شنبه به دعوت علی مرادخانی – معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی – و در حضور فرزین پیروزپی – مشاور ارکستر سمفونیک، جلسه‌ای در موزه موسیقی داشتیم که از ساعت ۲۱ تا یک بامداد به طول انجامید.

او ادامه داد: مراد خانی ضمن تأیید بر پیشرفت‌های بی‌نظیر در نظم و کیفیت هنری ارکستر سمفونیک تهران در ۱۲ ماه گذشته، بار‌ها اشاره کردند که به هیچ وجه نمی‌خواهند، من ارکستر و راهی را که پیش گرفته است، ترک کنم.

رهبری در پایان سخنانش نیز اظهارکرد: ایشان از من خواستند که یک هفته صبر کنم تا پس از بررسی کامل نارضایتی‌های من از بنیاد رودکی راهی را برای ادامه کار ارکستر سمفونیک تهران پیشنهاد کنند. من شخصاً به قول ایشان اطمینان می‌کنم و یک هفته دیگر صبر خواهم کرد.

 

گفتنی است، علی رهبری روز سه شنبه به‌دلیل ‌آن‌چه نارضایتی خود از روند کاری بنیاد رودکی در این زمینه عنوان کرد، از سمتش استعفا کرده بود.