تلاش شهرداری الیگودرز برای احداث میدان شهدای مدافع حرم

تلاش شهرداری الیگودرز برای احداث میدان شهدای مدافع حرم شهرداری الیگودرز برای احداث میدان شهدای مدافع حرم تلاش می‌کند به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی شهرداری الیگودرز، مهندس دالوند شهردار الیگودرز با بیان مطلب فوق افزود: مانع بزرگی که بر سر راه توسعه شهر الیگودرز قرار داشت طولانی شدن عمر اجرای پروژه‌های عمرانی بود به شکلی […]

تلاش شهرداری الیگودرز برای احداث میدان شهدای مدافع حرم

شهرداری الیگودرز برای احداث میدان شهدای مدافع حرم تلاش می‌کند

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی شهرداری الیگودرز، مهندس دالوند شهردار الیگودرز با بیان مطلب فوق افزود: مانع بزرگی که بر سر راه توسعه شهر الیگودرز قرار داشت طولانی شدن عمر اجرای پروژه‌های عمرانی بود به شکلی که به عنوان مثال طرحی که در مدت زمان یک یا چند ماه باید تکمیل و تحویل می‌شد گاه بعد از سپری شدن یک یا چند سال، تنها به میانه راه می‌رسید! این رسم ناپسند البته علاوه بر ایجاد جو بی‌اعتمادی در مردم، از نظر مالی و اعتباری نیز تا چندین برابر قیمت واقعی هزینه تحمیل می‌کرد و فشار این هزینه‌ها با چند واسطه باز به جیب مردم بر می‌گشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه این شیوه، توسط شهرداری تغییر کرده است و امروزه، غالب طرح‌های عظیم و متوسط عمران شهری در کوتاه‌‌ترین زمان با رعایت فاکتور کیفی‌سازی به اتمام می‌رسد و قاعده‌ای که شهرداری با استفاده از آن موفق به اتمام پروژه‌ها در زمان تعیین شده می‌شود تلاش شبانه‌روزی «بدون توقف» است. کار در این پروژه‌ها هرگز متوقف نمی‌شود و تنها تیم‌ها و افراد، شیفت‌های خود را تعویض می‌کنند.

 

شهردار الیگودرز اظهارداشت: تمام شهروندان شاهد هستند که در این پروژه‌ها تفاوتی بین ساعت ۱۰ صبح و یک بعد از نیمه شب وجود ندارد، دستگاه‌ها روشن، کارگران مشغول کار و خودروهای سنگین در تردد هستند و مسؤولین همراه با مهندسان ناظر حضور دارند و انتظار می‌رود سایر دستگاه‌ها، این شیوه را الگوی خود قرار دهند. وی احداث میدان شهدای مدافع حرم را جهت تسهیل در تردد مسافرین و شهروندان بسیار مهم عنوان نمود و نامگذاری این میدان که مزین به نام شهدای مدافع حرم می‌باشد را اقدامی جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم دانست و عنوان نمود با توجه به فرا رسیدن فصل سرما سرعت کار شهرداری در احداث میدان افزایش یافته است.