تشکیل جلسه شورای آموزش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

تشکیل جلسه شورای آموزش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی با حضور معاونین دانشگاه و رؤسای بیمارستان‌ها و دانشکده‌ها در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع)تشکیل جلسه داد. به گزارش مناقصه‌مزایده، در این جلسه نجفی در خصوص تخصیص دو درصد درآمدهای دانشگاه به امر آموزش، همچنین اختصاص درآمد به دانشکده‌ها و مراکز […]

تشکیل جلسه شورای آموزش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی با حضور معاونین دانشگاه و رؤسای بیمارستان‌ها و دانشکده‌ها در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع)تشکیل جلسه داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در این جلسه نجفی در خصوص تخصیص دو درصد درآمدهای دانشگاه به امر آموزش، همچنین اختصاص درآمد به دانشکده‌ها و مراکز آموزشی و بحث پذیرش دانشجویان خارجی و اقلیم کردستان مطالبی را ارایه کرد.

احمدی، معاون امور بین‌الملل دانشگاه نیز از تقاضای ۴۹ دانشجوی خارجی برای تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبرداد و افزود: با تبلیغات درست و آموزش بهینه می‌توان این تعداد را افزایش داد.

مدیرعامل بیمارستان امام‌رضا (ع) گفت: پذیرش دانشجوی خارجی باید فرصتی برای فراهم کردن زیرساخت‌های نرم‌افزاری وسخت‌افزاری، فضای فیزیکی و تجهیزاتی، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع باشد.

 

این جلسه با ارایه گزارشی در زمینه وضعیت آموزشی بیمارستان امام رضا (ع) و بررسی وضعیت EDU بیمارستان‌ها و شرح وظایف معاونین آموزشی بیمارستان‌ها پایان یافت.