گزارش ایرانی در فهرست «بر‌ترین گزارش‌‌های سالانه۲۰۱۶ جهان»

گزارش ایرانی در فهرست «بر‌ترین گزارش‌‌های سالانه۲۰۱۶ جهان» محصول گروه مشاوران ارتباطات سازمانی آریتما در رده‌بندی ۱۰۰ گزارش سالانه برتر سال یا ۱۰۰ ARC – یکی از مهم‌ترین رده‌بندی‌های جهانی گزارش سالانه‌ـ مفتخر به کسب مقام سی و هشتم شد.  در تابستان امسال، گروه آریتما به‌‌عنوان اولین نماینده از ایران، در سی‌‌امین سالگرد International ARC […]

گزارش ایرانی در فهرست «بر‌ترین گزارش‌های سالانه۲۰۱۶ جهان»

محصول گروه مشاوران ارتباطات سازمانی آریتما در رده‌بندی ۱۰۰ گزارش سالانه برتر سال یا ۱۰۰ ARC – یکی از مهم‌ترین رده‌بندی‌های جهانی گزارش سالانه‌ـ مفتخر به کسب مقام سی و هشتم شد.

 در تابستان امسال، گروه آریتما به‌عنوان اولین نماینده از ایران، در سی‌امین سالگرد International ARC Awards، قدیمی‌‌ترین و گسترده‌‌ترین مسابقه گزارش سالانه در سطح جهان، موفق به اخذ جوایزی ارزنده شده بود. در این مسابقه، گزارش سالانه انگلیسی سال ۱۵-۱۴ که توسط آریتما برای شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی تهیه شده بود، موفق به دریافت جایزه طلا و برنز شد. این گزارش، تحسین داوران بین‌المللی ARC Awards را برانگیخته و توسط آنان «یک اثر برجسته و بسیار خاص، با نگارشی عالی» توصیف و کیفیت نگارش انگلیسی و شیوه ارایه بصری محتوای آن با امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ ارزیابی شد.

 ‌در مرحله نهایی داوری در پایان سال ۲۰۱۶ میلادی، داوران ARC Awards گزارش‌های سالانه مورد علاقه خود را رده‌بندی کرده و تحت فهرست صد گزارش سالانه برتر سال یا ARC 100 منتشر کردند. گزارش سالانه انگلیسی تهیه شده توسط گروه مشاوران ارتباطات سازمانی آریتما، همپای گزارش سالانه برند‌های معروف مانند کوکاکولا، جنرال الکتریک و بی‌ام‌دبلیو، در این فهرست حضور دارد.

 

آرشیا فریدنی، بنیانگذار و مدیر اجرایی گروه آریتما گفت: نقش‌آفرینی در فهرست ARC 100 افتخاری بزرگ برای ما می‌باشد. مسابقه International ARC Awards به «اسکار گزارش سالانه» شهرت دارد و از این روی تعداد کثیری از صاحب‌نام‌‌ترین آژانس‌های حیطه روابط عمومی و ارتباطات هر ساله در آن رقابت دارند. این که دسترنج ما در این فهرست بالاتر از گزارش سالانه شرکت‌های بزرگ بین‌المللی مانند فایزر (رده ۷۲)، بوئینگ (رده ۷۹) و بانک آمریکا (رده ۸۷) حضور پیدا کرده است، نشان از کیفیت بالا و جهانی بودن کار ما دارد.