دو طبقه شدن همت بعید است

  شهردار تهران گفت: دو طبقه شدن بزرگراه همت بعید است ولی مطالعات آن در دستور کار قرار گرفته است. به گزارش فارس، محمدباقر قالیباف در بهره‌برداری از فاز دو دریاچه شهدای خلیج‌فارس و ۵۰ پروژه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ترافیکی و خدماتی شهرداری منطقه ۲۲، اظهار داشت: اقداماتی که در سطح شهر تهران انجام می‌شود […]

 

شهردار تهران گفت: دو طبقه شدن بزرگراه همت بعید است ولی مطالعات آن در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش فارس، محمدباقر قالیباف در بهره‌برداری از فاز دو دریاچه شهدای خلیج‌فارس و ۵۰ پروژه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ترافیکی و خدماتی شهرداری منطقه ۲۲، اظهار داشت: اقداماتی که در سطح شهر تهران انجام می‌شود در خور شأن مردم نیست ولی واقعیت این است که بضاعت ما بیش از این نیست.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما در مدیریت شهری این است که یک زندگی خوب در بعد مادی و معنوی را برای شهروندان ایجاد کنیم.

شهردار تهران ادامه داد: همیشه اقدامات شهرداری توأم با انتقاداتی است، یکی از انتقادات در منطقه ۲۲ این بوده که چرا بلندمرتبه‌سازی در منطقه ۲۲ اتفاق افتاده است و باید گفت تمام تلاش ما این است که قوانین و مقررات را به خوبی اجرایی کنیم.

وی گفت: هنگامی که در حال ساخت سینمای آزادی بودیم که در افکار عمومی این طور جا افتاده بود که این سینما را انقلابیون در مخالفت از سینما آتش‌زده‌اند بنده گفتم ۱۸ ماه دیگر این سینما افتتاح می‌شود که یکی از هنرمندان اعلام کرد این اتفاق نخواهد افتاد و ۱۸ ماه بعد بنده در افتتاح این سینما عنوان کردم که تهمت‌هایی را می‌زنند که اینجا را بچه حزب‌اللهی‌ها آتش زدند ولی خداوند این توفیق را به ما داد که به عنوان میراث‌داران دفاع مقدس این سینما را ساختیم.

قالیباف گفت: ما با سینما مخالف نیستیم ولی با فساد مخالفیم باید اقدامی صورت بگیرد که در محیط‌‌ها خانواده‌ها بتوانند به راحتی اوقات فراغت خود را سپری کنند.

شهردار تهران بیان داشت: ما نباید در حوزه اقتصادی یک نگاه صرف اقتصادی منفعت‌گرا داشته باشیم بلکه باید محیط فرهنگی این‌جا را خوب اداره و حفظ کنیم و محیطی برای سلامتی روحی و روانی شهروندان باشد.

قالیباف گفت: در راستای زیرساخت‌های حمل و نقلی در منطقه ۲۲ باید اقدام شود.

وی خاطر نشان کرد: ادامه اتوبان شهید حکیم نیز که حدود دو کیلومتر تونل و ۱۰ کیلومتر بزرگراه و دسترسی‌های آن است در بهار سال آینده به افتتاح می‌شود.

شهردار تهران ادامه داد: این بزرگراه شرق به غرب تهران را متصل و جاده قدیم را نیز به همت وصل می‌کند.

 

در ادامه این مراسم محمدباقر قالیباف شهردار تهران در جمع خبرنگاران درباره دو طبقه شدن بزرگراه همت، گفت: دو طبقه شدن همت بعید است ولی در حال مطالعه است.