بیمارستان برکت امام خمینی(ره) میانه افتتاح شد

بیمارستان برکت امام خمینی(ره) میانه افتتاح شد وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی و مدیرعامل بنیاد برکت، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بیمارستان برکت امام‌خمینی(ره) میانه را که توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، تکمیل و توسعه یافته افتتاح کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده، بیمارستان ۹۶ […]

بیمارستان برکت امام خمینی(ره) میانه افتتاح شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی و مدیرعامل بنیاد برکت، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بیمارستان برکت امام‌خمینی(ره) میانه را که توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، تکمیل و توسعه یافته افتتاح کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، بیمارستان ۹۶ تختخوابی برکت امام خمینی(ره) میانه پس از تکمیل و توسعه توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، به بهره‌برداری رسید.

این بیمارستان با زیربنای ۷ هزار و ۸۰۰ مترمربع با اختصاص اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال از سوی بنیاد برکت، توسعه و تکمیل و توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز، تجهیز شده است. این بیمارستان شامل بخش‌های مجهز اتاق عمل، بستری زنان و مردان، ‌آی‌سی‌یو، سی‌‌سی‌‌یو، دیالیز، رادیولوژی، سی‌‌تی‌‌اسکن، اورژانس و… است.

 

براساس تفاهمنامه‌های امضا شده میان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و وزارت بهداشت، ساخت و تکمیل ۱۱ بیمارستان با یک هزار و ۲۰۰ تخت با تأمین اعتبار از سوی ستاد و توسط بنیاد برکت در دست انجام است.