هنر میانِ کلکسیون‌دار‌ها و دلالان دست به دست می‌شود

هنر میانِ کلکسیون‌دار‌ها و دلالان دست به دست می‌شود بعضی کارهای نقاشان مشهور را می‌خرند به این دلیل که می‌خواهند سرمایه‌گذاری می‌کنند تا در زمان خاصی آن را گران‌تر بفروشند. این یک تجارت است. کلکسیونر‌ها و دلالان هنری این کار را انجام می‌دهند.   به گزارش ایلنا، ادیسه لطفی اولین خانم مجردی که مجوز گالری […]

هنر میانِ کلکسیون‌دار‌ها و دلالان دست به دست می‌شود

بعضی کارهای نقاشان مشهور را می‌خرند به این دلیل که می‌خواهند سرمایه‌گذاری می‌کنند تا در زمان خاصی آن را گران‌تر بفروشند. این یک تجارت است. کلکسیونر‌ها و دلالان هنری این کار را انجام می‌دهند.

 

به گزارش ایلنا، ادیسه لطفی اولین خانم مجردی که مجوز گالری دریافت کرده، می‌گوید: بعضی کارهای نقاش‌های مشهور را می‌خرند به این دلیل که به نوعی دارند سرمایه‌گذاری می‌کنند تا در زمان خاصی آن را گران‌تر بفروشند. این یک تجارت است. کلکسیونر‌ها و دلالان هنری این کار را انجام می‌دهند. در دنیای امروز، مد حرف اول را می‌زند و متأسفانه ایرانی‌‌ها آدم‌های افراطی هستند و مسلماً در خرید کارهای هنری از جمله نقاشی هم این«مد» تأثیر به‌سزایی گذاشته است. طبقه متمول هم فرصت و پول بیش‌تری برای پرداختن به مد را دارد و این طبقه خاص در ایران، نقاشی‌های نقاشان مشهور را می‌خرد. چون این نقاشی‌‌ها گران است و همان طبقه با هم در رقابت هستند.