انتخاباتی امن برگزار می‌کنیم

جانشین فرمانده ناجا انتخاباتی امن برگزار می‌کنیم جانشین فرمانده ناجا با اعلام این‌که بیش از ۸۰ درصد جرایم حوزه پلیس فتا کشف می‌شود، گفت: پلیس در امنیت انتخابات کوتاه نمی‌آید و انتخاباتی امن در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌کنیم. به گزارش مهر، اسکندر مؤمنی در حاشیه نشست سراسری رؤسای پلیس فتای استان‌های سراسر کشور در […]

جانشین فرمانده ناجا

انتخاباتی امن برگزار می‌کنیم

جانشین فرمانده ناجا با اعلام این‌که بیش از ۸۰ درصد جرایم حوزه پلیس فتا کشف می‌شود، گفت: پلیس در امنیت انتخابات کوتاه نمی‌آید و انتخاباتی امن در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌کنیم.

به گزارش مهر، اسکندر مؤمنی در حاشیه نشست سراسری رؤسای پلیس فتای استان‌های سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: امروز آزمایشگاه پلیس فتا در ۱۶ استان به‌طور همزمان با ویدیو کنفرانس افتتاح شد و در همه استان‌ها به این آزمایشگاه دسترسی داریم و امیدواریم با آغاز به‌کار این آزمایشگاه‌ها امنیت بیش‌تری در فضای سایبری فراهم شود.

وی افزود: در حال حاضر پلیس فتا پلیسی جوان است و دستاورهای خوبی در این ۵ سال داشته است در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر دفتر فرماندهی پلیس فتا تشکیل شده است و راه‌اندازی پلیس فتا در شهرهای بالا ۱۰۰ هزار نفر را امیدواریم افتتاح کنیم.

مؤمنی در ادامه گفت: حوزه جرایم در فضای سایبر رو به افزایش است. بیش از ۶۰ درصد جرایم افزایش یافته است اما خوشبختانه با توانمندی ایجاد شده بیش از ۸۰ درصد جرایم کشف می‌شود همه باید به فضای مجازی توجه جدیدی داشته باشیم زیرا تهدیدات در این فضا بسیار جدی است.

جانشین فرمانده ناجا تأکید کرد: یکی از بحث‌های امروز موضوع انتخابات در فضای سایبری است. نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد و این مأموریت مهم پلیس است. پلیس در امنیت انتخابات کوتاه نمی‌آید و حتماً این مهم محقق خواهد شد و انتخاباتی امن در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌کنیم.

 

وی در پایان گفت: در حوزه فضای مجازی این موضوع بیش‌تر متصور است و چه در حوزه فضای مجازی و چه در حوزه فضای واقعی همه فعالیت‌ها در زمینه انتخابات از سوی پلیس رصد می‌شود و پلیس از قبل همه فعالیت‌ها را در همه حوزه‌ها رصد خواهد کرد.