گردهمایی بزرگ متخصصین مغز و اعصاب برگزار می‌شود

گردهمایی بزرگ متخصصین مغز و اعصاب برگزار می‌شود دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران از گردهمایی بزرگ متخصصین مغز و اعصاب در بیست و چهارمین کنگره نورولوژی و الکتروفیزیولوژی ایران خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی انجمن متخصصین مغز و اعصاب ایران، حمید قاسمی در ارتباط با برگزاری بیست‌وچهارمین کنگره […]

گردهمایی بزرگ متخصصین مغز و اعصاب برگزار می‌شود

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران از گردهمایی بزرگ متخصصین مغز و اعصاب در بیست و چهارمین کنگره نورولوژی و الکتروفیزیولوژی ایران خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی انجمن متخصصین مغز و اعصاب ایران، حمید قاسمی در ارتباط با برگزاری بیست‌وچهارمین کنگره بین‌المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران اظهار داشت: این کنگره بزرگ‌‌ترین کنگره متخصصین مغز و اعصاب کشور است که ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران برگزار و جدید‌‌‌ترین دستاوردهای حوزه نورولوژی در آن ارایه خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که این کنگره برای ٢١ رشته امتیاز بازآموزی دارد، افزود: ۲۷ مهمان از آمریکا، اروپا و آسیا در این کنگره شرکت داشته و به تبادل اطلاعات با اساتید و صاحبنظران داخلی می‌پردازند.

 دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران ادامه داد: ۷ کارگاه نیز در این کنگره برگزار شده و هزینه ثبت نام هم برای گروه‌های هدف متفاوت است البته ثبت نام نیز فقط در محل کنگره صورت می‌پذیرد.

قاسمی در ارتباط با جزییات کارگاه‌ها گفت: ۱۳ اردیبهشت کارگاه بوتولینوم‌توکسین توسط آلبرتو البانزه، از ایتالیا ورک‌شاپ Nerve conduction study، توسط امیر صبوری از آمریکا، ورک‌شاپ سردرد و بلوک عصب، حسین‌انصاری از آمریکا برگزاری می‌شود.

 

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران خاطرنشان کرد: ۱۴ اردیبهشت، کارگاه بوتولینوم توکسین توسط درسلر آلمان و کارگاه نوروسونولوژی توسط بابک‌زمانی اجرا و ۱۵ اردیبهشت، سونوگرافی در بیماری‌های نوروماسکولار توسط حمیدعبادی و فرزادفاتحی و کارگاه EEG توسط مجیدغفارپور و سیدسهراب‌هاشمی فشارکی و آیدین شریعت‌زاده برپا می‌شود.