هیچ سریالی مشکل مالی ندارد

هیچ سریالی مشکل مالی ندارد معاون سیمای رسانه ملی از تلاش برای تولید ۳ برنامه «برند» در هر شبکه سخن گفت و تأکید کرد در حال حاضر هیچ سریال در دست تولیدی مشکل مالی ندارد. به گزارش ایلنا، مرتضی‌میرباقری معاون سیمای رسانه ملی در بازدید از پشت صحنه سریال «در جستجوی آرامش» در پاسخ به […]

هیچ سریالی مشکل مالی ندارد

معاون سیمای رسانه ملی از تلاش برای تولید ۳ برنامه «برند» در هر شبکه سخن گفت و تأکید کرد در حال حاضر هیچ سریال در دست تولیدی مشکل مالی ندارد.

به گزارش ایلنا، مرتضی‌میرباقری معاون سیمای رسانه ملی در بازدید از پشت صحنه سریال «در جستجوی آرامش» در پاسخ به خبرنگاران درباره این‌که چقدر میان مرکز طرح و برنامه معاونت سیما و سیما فیلم موازی‌کاری وجود دارد، گفت: بین این دو مرکز موازی‌کاری وجود ندارد. ما ساختارهای برنامه‌سازی متفاوتی از جمله مستند، ترکیبی و … داریم که در مرکز طرح و برنامه، طرح سوژه‌های مختلف ارایه و نظارت می‌شود.

وی ادامه داد: بخشی از اقدامات که در این مرکز به فیلم و سریال مربوط است، کارهایی در حد ایده‌پردازی، تحقیق و مطالعه است اما قسمت عمده و اساسی کار در سیما فیلم انجام می‌شود. به دلیل اهمیت حوزه نمایش، بخش پژوهشی آن در مرکز طرح و برنامه معاونت سیما انجام می‌شود و در مرکز سیما فیلم کار پژوهشی نداریم و مسأله عمده ما در این مرکز، ساخت و تولید است.

معاون سیما در بخش دیگری از سخنانش عنوان‌کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما این است که هر شبکه ۳ «برند» داشته باشد و با آنها شناخته شود و در نظر داریم این اتفاق را در تابستان تثبیت کنیم و بر همین اساس برنامه‌های ۵ سال آینده را مشخص کنیم.

میرباقری در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر زیرنویس اشتباهی شبکه خبر و بعد عذرخواهی صدا و سیما و در ادامه جلب اطمینان مخاطبان اظهارکرد: قطعاً چنین اتفاقی باید رخ دهد و اگر کار خوبی اتفاق می‌افتد باید دیگران را تشویق و از افراد مربوطه تشکر کرد و اگر هم خطایی رخ می‌دهد باید تذکری صورت بگیرد.

 

وی با اشاره به اتفاقات زمان انتخابات یادآورشد: تلویزیون جمهوری اسلامی به دلیل استقلالی که داشت باید فرصت برابر را به جریانات سیاسی می‌داد اما برخی جریانات توقع داشتند که سهم بیش‌تری در اختیار می‌داشتند که این مسأله سوءتفاهمی را به وجود آورد اما ما تلاش کردیم سوء‌تفاهم‌ها را به حداقل برسانیم.