۱۴ میلیارد تومان هزینه مرمت برج آزادی

۱۴ میلیارد تومان هزینه مرمت برج آزادی رییس کمیته میراث شورای شهر تهران گفت: مرمت برج آزادی به اتمام رسیده و دیگر این برج چکه نمی‌کند. احمدحکیمی‌پور در گفت‌و‌گو با مهر، در خصوص آخرین بازدیدی که از پروژه مرمت میدان آزادی داشت، اظهارداشت: مرمت محوطه برج آزادی از شورای اول تهران مورد توجه مدیریت شهری […]

۱۴ میلیارد تومان هزینه مرمت برج آزادی

رییس کمیته میراث شورای شهر تهران گفت: مرمت برج آزادی به اتمام رسیده و دیگر این برج چکه نمی‌کند.

احمدحکیمی‌پور در گفت‌و‌گو با مهر، در خصوص آخرین بازدیدی که از پروژه مرمت میدان آزادی داشت، اظهارداشت: مرمت محوطه برج آزادی از شورای اول تهران مورد توجه مدیریت شهری بوده اما در دوره اول به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها این طرح متوقف ماند که مجدداً در شورای چهارم دنبال شد.

وی با بیان این‌که شورای چهارم از سال ۹۲ مرمت میدان آزادی و جلوگیری از نشت آب‌های روسطحی به طبقه منفی یک را دنبال می‌کند، گفت: این پروژه با وجود دشواری‌های زیاد به اتمام رسیده، هرچند که چندین مرتبه به دلایلی نیمه‌کاره ر‌ها شده بود.

حکیمی‌پور ادامه‌داد: شورای چهارم برای تکمیل هر چه سریعتر برج آزادی از ظرفیت‌های شهرداری استفاده کرد تا این پروژه تکمیل و اجرا شد.

 

به گفته وی، تاکنون بیش از ۱۴ میلیارد تومان برای مرمت برج آزادی توسط شهرداری تهران هزینه شده و شورای شهر تهران در بودجه ۹۶ ردیف‌هایی را برای این منظور در نظر گرفته است.