۱۰۰۰ کودک متکدی از سطح شهر تهران جمع‌آوری شدند

۱۰۰۰ کودک متکدی از سطح شهر تهران جمع‌آوری شدند فرماندار تهران گفت: تاکنون ۱۰۰۰ نفر کودک متکدی از سطح شهر تهران جمع‌آوری شده‌اند. به گزارش فارس، عیسی‌فرهادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش فارس مبنی بر جمع‌آوری کودکان متکدی از شهر تهران اظهارداشت: براساس مصوبه شورای اجتماعی وزارت کشور، جمع‌آوری کودکان متکدی در دستور […]

۱۰۰۰ کودک متکدی از سطح شهر تهران جمع‌آوری شدند

فرماندار تهران گفت: تاکنون ۱۰۰۰ نفر کودک متکدی از سطح شهر تهران جمع‌آوری شده‌اند.

به گزارش فارس، عیسی‌فرهادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش فارس مبنی بر جمع‌آوری کودکان متکدی از شهر تهران اظهارداشت: براساس مصوبه شورای اجتماعی وزارت کشور، جمع‌آوری کودکان متکدی در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شده است.

وی با اشاره به این‌که تعداد بسیاری از کودکان متکدی جمع‌آوری شده تبعه خارج از کشور هستند، گفت: پس از این‌که کودکان متکدی از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند توسط سازمان بهزیستی ساماندهی خواهند شد.

فرهادی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این‌که تاکنون چه تعداد از کودکان دیگر جمع‌آوری شده‌اند، گفت: نزدیک به ۱۰۰۰ نفر کودک متکدی از شهر تهران جمع‌آوری شده است.

فرماندار تهران تأکیدکرد: جمع‌آوری کودکان متکدی یک طرح نیست بلکه مصوبه شورای اجتماعی وزارت کشور است و ما ملزم به اجرای آن هستیم.

 

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که بعضی از اعضای شورای شهر تهران مخالف جمع‌آوری هستند، گفت: اگر موردی بوده است اعلام کنند تا بررسی شود.