دروازه‌بان‌هایی که خریدار ندارند!

درد مشترک استقلال و پرسپولیس دروازه‌بان‌هایی که خریدار ندارند! استقلال و پرسپولیس در کنار همه تضادهایی که با یکدیگر دارند، وجوه اشتراک فراوانی هم دارند که بی‌تمایل نبودن دروازه‌بان‌های آنها برای جدایی، یکی از آنهاست. به گزارش مهر، سرخابی‌های تهران این روز‌ها با یک‌سری مشکلات و معضلات مشترک دست و پنجه نرم می‌کنند. از جمله […]

درد مشترک استقلال و پرسپولیس

دروازه‌بان‌هایی که خریدار ندارند!

استقلال و پرسپولیس در کنار همه تضادهایی که با یکدیگر دارند، وجوه اشتراک فراوانی هم دارند که بی‌تمایل نبودن دروازه‌بان‌های آنها برای جدایی، یکی از آنهاست.

به گزارش مهر، سرخابی‌های تهران این روز‌ها با یکسری مشکلات و معضلات مشترک دست و پنجه نرم می‌کنند. از جمله روی لبه تیغ قرار داشتن حضور آنها در لیگ قهرمانان آسیا؛ در این مورد از یک سو فدراسیون فوتبال مدعی شد که برای حل مشکل آنها از AFC یک هفته زمان گرفته است و از یک سوی دیگر سخنگوی هیأت دولت وعده داد بدهی این دو باشگاه را دولت تقبل خواهد کرد تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

یکی از معضلات مشترک این دو باشگاه مشکلاتی است که برای دو دروازه‌بان بزرگ آنها ایجاد شده که البته خیلی محسوس نیست اما می‌تواند عواقبی برای این دو تیم و سنگربانان آنها داشته باشد.

در پرسپولیس زمزمه جدایی علیرضابیرانوند جدی‌تر از همیشه مطرح است و حتی گفته می‌شود این دروازه‌بان که فصل گذشته قراردادش را برای ۵ سال با سرخ‌پوشان تمدید کرده بود، برای جدایی از این تیم گزینه ترک تحصیل و سرباز شدن را روی میز دارد. هرچند بیرانوند هرگز به صورت مستقیم به این موضوع اشاره نداشته اما سکوت او مقابل این شایعه تا حدودی به آن جنبه جدی بودن بخشیده است.

در استقلال هم شرایطی تقریباً مشابه حاکم است. مهدی‌رحمتی مدت‌هاست جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیمش از دست داده و ناگزیر به نشستن روی نیمکتی است که تا چند هفته پیش کاملاً با آن بیگانه بود.

در خصوص رحمتی هم زمزمه‌هایی مشابه با بیرانوند به گوش می‌رسد بدون آن‌که این صحبت‌‌ها تأیید یا تکذیب شود؛ حتی تیم سایپا به‌عنوان گزینه اصلی برای مقصد بعدی کاپیتان آبی‌پوشان مطرح شده بود.

علی‌دایی در نشست خبری پیش از بازی از عدم تمایل به جذب رحمتی صحبت کرد و تراکتورسازی هم امروز آب پاکی را روی دست بیرانوند ریخت. کاظم‌محمودی، سرپرست این تیم با اعلام این خبر که به جبران حرکت جوانمردانه باشگاه پرسپولیس در عدم جذب بازیکن در ابتدای فصل از تراکتورسازی ما هم از این تیم در دوران محرومیت از نقل و انتقالات بازیکن نمی‌گیریم، تا حدودی تکلیف پرسپولیس و بیرانوند را مشخص کرد.

 

یکی از دردهای مشترک سرخابی‌‌ها دلخوری دروازه‌بان‌های اول این تیم است و بی‌تمایل نبودن برای جدایی از این دو تیم و البته جالب اینجاست که مسؤولین دو تیمی که از آن به‌عنوان مقصد بعدی آنها نام برده می‌شد به صورت رسمی عدم نیاز به این دو بازیکن بزرگ را اعلام کرده‌اند.