اعتبار بلیت‌های بازدید از موزه، ویژه دهه فجر تمدید شد

اعتبار بلیت‌های بازدید از موزه، ویژه دهه فجر تمدید شد بلیت‌های بازدید رایگان از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ویژه دهه فجر تا پایان سال دارای اعتبار می‌باشد. به گزارش مناقصه‌مزایده، اصغررضوانی مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اعلام خبر فوق گفت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس […]

اعتبار بلیت‌های بازدید از موزه، ویژه دهه فجر تمدید شد

بلیت‌های بازدید رایگان از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ویژه دهه فجر تا پایان سال دارای اعتبار می‌باشد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، اصغررضوانی مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اعلام خبر فوق گفت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت دهه فجر تعدادی بلیت بازدید رایگان در اختیار برخی سازمان‌ها و نهاد‌ها قرارداده است که تعدادی از دارندگان این بلیت‌ها به علت پدیده وارونگی، آلودگی و برودت هوا و حجم بالای ترافیک بازدید موزه، موفق به بازدید از تالار‌ها و سراسرنمای مقاومت نشده‌اند. خبر دیگر از باغ موزه دفاع مقدس این‌که مدیرکل خاورمیانه وزارت امور خارجه سنگاپور همراه با معاون و کارشناسان اداره کل خاورمیانه سنگاپور و رییس میز سنگاپور وزارت امور خارجه ایران از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید داشتند.

 

 مدیرکل خاورمیانه وزارت امور خارجه سنگاپور پس از بازدید از موزه اظهارداشت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نمایشی بسیار قدرتمند و پویا از پاکی و شجاعت مردم ایران است که اطلاعاتی بسیار فشرده و متقاعدکننده را در رابطه با جنگ عراق علیه ایران ارایه می‌دهد. وی این بازدید را تجربه‌ای عالی از بازدید یک موزه دانست و از بازدید موزه در آستانه ۲۲بهمن ابراز خوشحالی نمود.