۱۰۰هزار کلاس درس؛ آماده استقبال از فرهنگیان

۱۰۰هزار کلاس درس؛ آماده استقبال از فرهنگیان آموزش و پرورش با ۳۴۵مرکز رفاهی و ۱۰۰هزار کلاس درس بدون هرگونه افزایش تعرفه، پذیرای اسکان نوروزی فرهنگیان است. به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی و رؤسای تعاون استان گلستان در شهرستان گنبدکاوس با اشاره […]

۱۰۰هزار کلاس درس؛ آماده استقبال از فرهنگیان

آموزش و پرورش با ۳۴۵مرکز رفاهی و ۱۰۰هزار کلاس درس بدون هرگونه افزایش تعرفه، پذیرای اسکان نوروزی فرهنگیان است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی و رؤسای تعاون استان گلستان در شهرستان گنبدکاوس با اشاره به آمادگی وزارت متبوع برای ارایه خدمات کیفی ستادهای اسکان نوروزی به فرهنگیان گفت: در نوروز‌۹۷ با پیش‌بینی ۷۰۷پایگاه پذیرش، ۳۴۵مرکز آموزشی رفاهی و۱۰۰هزار کلاس درس در سطح کشور، خدمات مطلوب‌تری به فرهنگیان ارایه می‌شود.

گودرزکریمی‌فر با اعلام آمادگی وزارت متبوع برای اسکان مسافران در نوروز‌۱۳۹۷ اظهارکرد: در تلاش هستیم تا در مراکز اسکان نوروزی کیفیت را افزایش و امکانات موجود را ارتقا بخشیم.

وی برپایی نمایشگاه‌های بومی و سنتی در جوار پایگاه‌های اسکان به جهت آشنایی با فرهنگ و سنن محلی به منظور افزایش ماندگاری سفر و بهره‌مندی از دستاوردهای قومی و محلی استان‌ها و همچنین معرفی جاذبه‌های توریستی و گردشگری در خدمات سفر نوروز۹۷ ویژه فرهنگیان اشاره کرد .

مدیرکل تعاون و پشتیبانی در ادامه تعداد مراکز آموزشی، رفاهی(خانه‌های معلم) و مراکز اسکان در سراسر کشور را ۳۴۵مرکز برشمرد و خاطرنشان‌کرد: ۳۰۰اردوگاه فرهنگی و هنری و ۵۰مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان همچون سال گذشته در خدمت اسکان فرهنگیان است. نامبرده به تعداد ۲۰۷تالار و ۱۲۸رستوران در مراکز آموزشی رفاهی سراسر کشور در راستای اعتلای منزلت اجتماعی فرهنگیان اشاره کرد.

وی اختصاص یک شماره از نشریه ادارات کل استان‌ها را با عنوان «ویژه‌نامه طرح ساماندهی و ارتقای خدمات سفر» با درج اطلاعات پایگاه‌های پذیرش و سایر اقدامات را از دیگر برنامه‌های این اداره کل دانست.

این مسؤول ثبت نام اینترنتی اسکان موقت فرهنگیان در نوروز‌۹۷ را از۴ لغایت ۲۳اسفند‌ماه از طریق سامانه www.eskan.medu.ir اعلام و یادآورشد: اطلاعات کلیدی مراکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان به تفکیک استان‌ها و شهرهای کشور در سامانه مذکور قابل دسترسی است.

وی با اشاره به در اختیار بودن حدود صدهزار کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی تصریح‌کرد: زمان پذیرش مسافران فرهنگی از روز ۲۹اسفند‌ماه لغایت عصر ۱۲‌فروردین‌۹۷ پیش‌بینی شده است.

کریمی‌فر استفاده از نرم‌افزار پذیرش اینترنتی در ستادهای اسکان و انتخاب مدارس واجد شرایط را از جمله اهم وظایف ستاد اسکان برشمرد و اظهارداشت: خدمت به جامعه معلمان وظیفه‌ای توأم با نشاط درونی است.

وی خدمات‌رسانی به فرهنگیان و خانواده درجه یک آنها را از وظایف اصلی ستاد اسکان ذکر کرد..

 

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، در پایان تأکیدکرد: تمام فرهنگیانی که در اسکان نوروز‌۹۷ ثبت نام می‌کنند تحت پوشش بیمه خواهند بود.