برخورد پلیس با هر تفکر و فرقه مخل امنیت

برخورد پلیس با هر تفکر و فرقه مخل امنیت اشتری با بیان این‌که با هر فرقه و تفکری که امنیت را به خطر بیندازد، قاطعانه برخورد می‌کنیم، گفت: این اغتشاشگران داعشی در کم‌ترین زمان ممکن محاکمه و به سزای عملشان می‌رسند. به گزارش مهر، حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تشییع پیکر شهدای نظم […]

برخورد پلیس با هر تفکر و فرقه مخل امنیت

اشتری با بیان این‌که با هر فرقه و تفکری که امنیت را به خطر بیندازد، قاطعانه برخورد می‌کنیم، گفت: این اغتشاشگران داعشی در کم‌ترین زمان ممکن محاکمه و به سزای عملشان می‌رسند.

به گزارش مهر، حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تشییع پیکر شهدای نظم و امنیت گفت: به خانواده شهدا و عزیزانی که در این حادثه داغدار شده‌اند، تسلیت می‌گویم.

وی افزود: عزیزانی که توسط مردم شهیدپرور تهران تشییع می‌شوند، برای آرامش، امنیت و نظم کشور به شهادت رسیده‌اند.

فرمانده ناجا تأکید کرد: نیروی انتظامی با همه اغتشاشگران، همه فرقه‌ها و تفکراتی که بخواهند امنیت کشور را به مخاطره بیندازند با قاطعیت تمام برخورد می‌کند و مماشات نمی‌کند.

وی با بیان این‌که پلیس در عرض ۱۷دقیقه همه اراذل را جمع کرد، گفت: البته ما می‌توانستیم در کم‌تر از این زمان اغتشاشگران را دستگیر کنیم اما تراکم مردم در منطقه می‌توانست مشکلاتی را ایجاد کند.

اشتری تأکید کرد: نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم حضور دارد و به صورت شبانه‌روزی برای برقراری نظم و امنیت مشغول خدمت‌رسانی است.

وی گفت: ما از مرز‌‌‌ها گرفته تا جاده‌ها و شهر‌‌‌ها و خیابان‌ها، در کنار مردم هستیم و بیش‌ترین تماس را با مردم داریم و امنیت امروز مرهون انجام وظیفه مأموران نیروی انتظامی و خون شهداست.

 

اشتری در پایان گفت: انشاا… در کم‌ترین زمان ممکن این اغتشاشگران داعشی و مخلان امنیت در محکمه عدل محاکمه خواهند شد و به سزای عملشان می‌رسند.