آمادگی آتش‌نشانان پایتخت برای چهارشنبه‌سوری

آمادگی آتش‌نشانان پایتخت برای چهارشنبه‌سوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: به منظور کاهش زمان رسیدن نیروهای آتش‌نشانی در حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال، ۱۰۰۰نیروی عملیاتی اعم از موتورسیکلت و خودروهای سبک و سنگین در نقاط مختلف شهر مستقر می‌شوند. به گزارش ایلنا، مهدی‌داوری با اشاره به برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی در آستانه […]

آمادگی آتش‌نشانان پایتخت برای چهارشنبه‌سوری

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: به منظور کاهش زمان رسیدن نیروهای آتش‌نشانی در حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال، ۱۰۰۰نیروی عملیاتی اعم از موتورسیکلت و خودروهای سبک و سنگین در نقاط مختلف شهر مستقر می‌شوند.

به گزارش ایلنا، مهدی‌داوری با اشاره به برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی در آستانه چهارشنبه آخر سال اظهارکرد: با توجه به این‌که کودکان و نوجوانان قشر آسیب‌پذیر در مراسم چهارشنبه آخر سال هستند، آموزش شهروندی با رویکرد مدارس آغاز شده است.

وی افزود: اقدامات فرهنگی همچون تولید و پخش انیمیشن‌های آموزشی در سرای محلات، مدارس، فرهنگسرا‌ها و نصب پوسترهای هشداردهنده حوادث چهارشنبه آخر سال از دیگر اقدامات سازمان آتش‌نشانی برای اطلاع‌رسانی بیش‌تر به شهروندان بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عنوان‌کرد: به منظور کاهش رسیدن نیروهای آتش‌نشانی در حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال، هزار نیروی عملیاتی شامل نیروهای پیاده، موتورسوار، خودروهای سبک و سنگین در نقاط مختلف شهر مستقر خواهند بود و این در حالی است که از پتانسیل دیگر سازمان‌ها نیز استفاده خواهد شد.

 

به گفته داوری ۵ هزار آتش‌نشان در آخرین چهارشنبه سال به صورت آماده‌باش حوادث احتمالی را پوشش خواهند داد.