رکورد تازه پرفسور در کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا

رکورد تازه پرفسور در کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران فارغ از قهرمانی که به احتمال بسیار زیاد برای این تیم به دست خواهد آمد، از هم‌اکنون مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده را کسب کرده است. به گزارش وب‌سایت نود، پرسپولیس در فاصله ۶هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر […]

رکورد تازه پرفسور در کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس تهران فارغ از قهرمانی که به احتمال بسیار زیاد برای این تیم به دست خواهد آمد، از هم‌اکنون مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده را کسب کرده است.

به گزارش وب‌سایت نود، پرسپولیس در فاصله ۶هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر هفدهم کسب سهمیه حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرده است. در ادوار مختلف لیگ برتر، تاکنون هیچ تیمی موفق به کسب سهمیه آسیایی در این مقطع از فصل نشده است. بنابراین، پرسپولیس از نظر زمانی توانست رکورددار سریع‌‌ترین سهیمه آسیایی در بین تیم‌های لیگ برتری شود.

سرخپوشان تهرانی رکورد دیگری را هم در این زمینه به دست آوردند؛ آنها که تاکنون ۷بار در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته‌اند، برای اولین بار در ۳دوره متوالی در این بازی‌ها شرکت خواهند کرد. همچنین، برانکو ایوانکوویچ هم اولین مربی یک باشگاه ایرانی شناخته می‌شود که در ۳دوره متوالی همراه با یک تیم، مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب می‌کند.

 

گفتنی است پیش از این امیر قلعه‌نویی توانسته بود در ۳فصل متوالی مجوز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، اما وی در دو تیم استقلال و سپاهان موفق به انجام این مهم شد؛ در حالیکه برانکو نخستین مربی در فوتبال ایران است که ۳فصل متوالی با یک تیم سهمیه آسیایی را به دست می‌آورد.