استقلال- العین؛ بازی انتقام!

استقلال- العین؛ بازی انتقام! استقلال در آسیا شروع خوبی داشته است و توانسته تا هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در گروه مرگ مسابقات صدرنشین باشد. به گزارش سایت نود، نماینده ایران امروز از ساعت ۱۸:۵۰ در ورزشگاه بن‌زاید‌العین به مصاف العین می‌رود. استقلال در مسیر سختی که در لیگ ایران و آسیا داشت در نقطه‌ای […]

استقلال- العین؛ بازی انتقام!

استقلال در آسیا شروع خوبی داشته است و توانسته تا هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در گروه مرگ مسابقات صدرنشین باشد.

به گزارش سایت نود، نماینده ایران امروز از ساعت ۱۸:۵۰ در ورزشگاه بن‌زاید‌العین به مصاف العین می‌رود.

استقلال در مسیر سختی که در لیگ ایران و آسیا داشت در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند به آن افتخار کند.

این تیم با وینفردشفر‌آلمانی در ادامه نتایج خوبش در لیگ ایران، پیروزی در داربی را جشن گرفت.

در آسیا عملکرد آبی‌‌ها فوق‌العاده بوده است. استقلال که در گروه دشواری قرار دارد با کسب ۴امتیاز از دو بازی صدرنشین گروه D است و امروز برای ادامه صدرنشین به مصاف العین امارات می‌رود.

این دیدار از یک لحاظ دیگر هم دیداری ویژه برای استقلالی‌هاست. استقلال فصل گذشته در شرایطی که با یک باخت دو-یک در خانه العین هم به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کرد. ۶ به یک به حریف خود باخت تا یکی از تلخ‌‌ترین روزهای تاریخ خود را تجربه کند.

استقلال پس از تلافی شکست در بازی رفت مقابل پرسپولیس حالا می‌خواهد باخت ۸خرداد به العین را جبران کند.

انتقام دوم می‌تواند اسفندی رویایی برای استقلال رقم بزند. دو تیم العین و استقلال هفته بعد در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. استقلال می‌تواند با جمع‌آوری حداکثر امتیاز‌ها مقابل العین صعود خود را قطعی کند.

العین در فصل گذشته در لیگ امارات چهارم شد و با کنار گذاشتن الاهلی (تیم سوم لیگ) از لیگ قهرمانان آسیا مجوز حضور در این مسابقات را کسب کرد. اسکلت العین تقریباً حفظ شده است.

هدایت این تیم همچنان برعهده زوران‌مامیچ‌کروات است. برادران عبدالرحمان و کایوی برزیلی ستون‌های اصلی تیم‌ هستند. محمدعبدالرحمان البته در این بازی محروم است.

العین در این فصل یک گلزن سوئدی به نام مارکوس برگ دارد که تا اینجای کار در این تیم عالی کار کرده است. العین در لیگ امارات صدرنشین است و شانس اول قهرمانی به شمار می‌رود.

العین در بازیهای قبلی خود در آسیا دو تساوی کسب کرده و قطعاً به آب و آتش می‌زند که در بازی خانگی پیروز شود.

مطمئناً استقلال با تیم فصل گذشته تفاوت زیادی دارد. ترکیب این تیم نسبت به باخت ۶-یک تغییرات زیادی پیدا کرده و این تیم استقلال، تیمی نیست که بتوان به راحتی آن را شکست داد. استقلال برای این بازی همان غایبان همیشگی را دارد. بهنام‌برزای، پادوانی و مهدی‌قائدی مصدوم‌ هستند.

آمار

*در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا استقلال و العین ۵بار با هم بازی کردند که در ۳دیدار برد با استقلال بوده و دو بار العین برنده شده است.

*استقلال در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا ۱۹بار با تیم‌های اماراتی بازی کرده است که حاصلش ۷برد، ۷تساوی و ۵باخت بوده است.

*العین تاکنون ۲۴بار برابر تیم‌های ایرانی قرار گرفته است، ۹بار پیروز شده و ۵بار تیم‌های ایرانی موفق به برد شده‌اند.

*در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا استقلال و العین ۵بار با هم بازی کردند که حاصلش ۳برد و دو باخت برای استقلال بوده است.

*استقلال ۶گل به العین زده و ۹گل دریافت کرده است.