کم‌تر از ۱۰۰روز تا جام جهانی روسیه

کم‌تر از ۱۰۰روز تا جام جهانی روسیه روزشمار جام جهانی نشان می‌دهد کم‌تر از ۱۰۰روز تا جام جهانی روسیه باقی مانده است. به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، تنها ۱۰۰روز دیگر باقی مانده است تا بزرگ‌‌ترین رویداد فوتبالی جهان در روسیه آغاز شود جایی که دو تیم ملی روسیه میزبان این دوره […]

کم‌تر از ۱۰۰روز تا جام جهانی روسیه

روزشمار جام جهانی نشان می‌دهد کم‌تر از ۱۰۰روز تا جام جهانی روسیه باقی مانده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، تنها ۱۰۰روز دیگر باقی مانده است تا بزرگ‌‌ترین رویداد فوتبالی جهان در روسیه آغاز شود جایی که دو تیم ملی روسیه میزبان این دوره از رقابت‌‌ها برابر عربستان قرار می‌گیرد.

** برنامه بازی‌های ایران

ایران در اولین دیدار خود باید ۱۵ژوئن (۲۵خرداد۹۷) ساعت۱۸:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مراکش به میدان برود.

ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار ساعت۲۱:۳۰ روز۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ۹۷) در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا می‌رود.

در نهایت ایران در سومین بازی خود در ساعت۲۱:۳۰ روز ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۹۷) در سارانسک به مصاف پرتغال خواهد رفت.

** پیراهن تیم ملی

در حالیکه تاکنون چند کشور از پیراهن خود برای جام جهانی رونمایی کردند، هنوز مشخص نیست تیم ملی ایران با چه طرح و لباسی در جام جهانی به میدان خواهد رفت. در دوره قبل نماد یوزپلنگ ایرانی روی لباس‌های ایران نقش بست که بازتاب گسترده‌ای داشت.

** کمپ تیم ملی

کمپ تیم ملی ایران در جام جهانی در مسکو خواهد بود. در حالی‌که صحبت‌های زیادی درباره انتخاب کازان یا کالوگا به میان آمده بود، مشخص شد که تیم ملی ایران در مسکو و در کمپ دینامو اردو خواهد زد.

** اولین جام جهانی VAR

برای اولین‌ بار در این دوره از رقابت‌‌ها از فناوری کمک داور ویدیویی استفاده خواهد شد و در کارگاه دوروزه که چندی پیش برگزار شد، به مربیان توضیح داده شد که چطور درخواست از این فناوری در طول بازی‌های خود داشته باشند.