سایه توافق یا تبانی‌ در رده‌بندی لیگ برتر والیبال!

سایه توافق یا تبانی‌ در رده‌بندی لیگ برتر والیبال! پس از اعلام رضایت تیم‌های والیبال شهرداری تبریز و پیکان تهران برای عدم برگزاری دیدار رده‌بندی و اختصاص عنوان سوم مشترک به دو تیم از سوی سازمان لیگ اهالی والیبال چنین تصمیماتی را مصداق بارز تبانی دانستند و به تأثیر فشارهای خارجی اشاره کردند. به‌ گزارش […]

سایه توافق یا تبانی‌ در رده‌بندی لیگ برتر والیبال!

پس از اعلام رضایت تیم‌های والیبال شهرداری تبریز و پیکان تهران برای عدم برگزاری دیدار رده‌بندی و اختصاص عنوان سوم مشترک به دو تیم از سوی سازمان لیگ اهالی والیبال چنین تصمیماتی را مصداق بارز تبانی دانستند و به تأثیر فشارهای خارجی اشاره کردند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، با اعلام سازمان لیگ والیبال مرحله نهایی لیگ برتر قرار است امروز از ساعت ۱۷ با برگزاری نخستین دیدار فینال تیم‌های بانک سرمایه و خاتم اردکان در خانه والیبال انجام شود. چند روز قبل سایت فدراسیون والیبال خبری مبنی بر اعلام برنامه نهایی لیگ برتر والیبال، منتشر کرد و براساس آن، قرار بود دیدار رده‌بندی بین تیم‌های شهرداری تبریز و پیکان تهران نیز روز چهارشنبه و پیش از بازی فینال برگزار شود، اما در خبر عجیبی که فردای روز اعلام برنامه نهایی بر روی سایت فدراسیون والیبال قرار گرفت، مسؤولان سازمان لیگ اظهار کردند که با اعلام رضایت دو تیم شهرداری تبریز و پیکان به کسب عنوان سومی مشترک دیدار رده‌بندی برگزار نمی‌شود.

با توجه به برگزاری رقابت‌های لیگ برتر والیبال به صورت چند مرحله‌ای که طبق آن پس از دور گروهی هشت تیم برتر راهی مرحله پلی‌آف می‌شوند و سپس تیم‌‌‌‌ها به صورت حذفی تا مراحل پایانی پیش می‌روند، نیاز است تا رده‌بندی کامل در پایان رقابت‌‌‌‌ها اعلام شود اما با توجه به رویه‌ای که مسؤولان سازمان لیگ در پیش گرفته‌اند دیگر هیچ تیمی حایز عنوان چهارمی نمی‌شود.

عدم برگزاری دیدار رده‌بندی در حالی است که رییس سازمان لیگ پیش از این اعلام کرده بود که بازی رده‌بندی قطعاً انجام می‌گیرد و حتی سونامی نیز نمی‌تواند جلوی برگزاری این دیدار را بگیرد.