امکان جراحی پیشرفته چشم با تعرفه دولتی

امکان جراحی پیشرفته چشم با تعرفه دولتی رییس قطب چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از انجام عمل پیشرفته لیزیک با دستگاه «لیزراگزایمر» با تعرفه دولتی خبر داد. به گزارش فارس، بهرام‌عین‌اللهی، رییس بخش چشم بیمارستان لبافی‌نژاد در ارتباط با انجام عمل پیشرفته لیزیک با دستگاه «لیزراگزایمر» اظهار داشت: دستگاه فوق پیشرفته لیزر اگزایمر […]

امکان جراحی پیشرفته چشم با تعرفه دولتی

رییس قطب چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از انجام عمل پیشرفته لیزیک با دستگاه «لیزراگزایمر» با تعرفه دولتی خبر داد.

به گزارش فارس، بهرام‌عین‌اللهی، رییس بخش چشم بیمارستان لبافی‌نژاد در ارتباط با انجام عمل پیشرفته لیزیک با دستگاه «لیزراگزایمر» اظهار داشت: دستگاه فوق پیشرفته لیزر اگزایمر که در کلینیک شهید لبافی‌نژاد وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و سازمان تأمین اجتماعی نصب و راه‌اندازی شده است؛ اوایل تیرماه سال۱۳۹۶ خریداری شده و آماده بهره‌برداری و ارایه خدمات به بیماران و مردم با تعرفه دولتی و مناسب‌تر از نرخ اصلی است.

رییس بخش چشم بیمارستان لبافی‌نژاد در ادامه در خصوص تمهیدات لازم جهت راه‌اندازی این دستگاه گفت: در این راستا اقدامات مقدماتی شامل بررسی فضای موجود و طرح نقشه بازسازی اتاق عمل و تمهیدات لازم جهت تأمین تجهیزات مورد نیاز صورت پذیرفت.

وی بیان داشت: مواردی نظیر تعبیه سیستم آب و فاضلاب (ایجاد انشعاب درون اتاق آماده‌سازی بیمار)، نصب سینک اسکراب، تعمیر و بازسازی سقف کاذب اتاق جراحی لیزیک و نورپردازی سقف اتاق عمل؛ بهسازی شیشه‌های دوجداره، دیوارکشی بین اتاق‌ها و تفکیک ۳ اتاق در فضای مزبور، نصب کفپوش آنتی باکتریال و دیوارکوب، نصب اسپلیت گازی و لامپ اشعه ماورای بنفش (uv)، ایجاد رختکن بیماران و اساتید به‌طور مجزا، تهیه و نصب کابینت MDF در فضای اتاق عمل و کمد پزشکان از جمله اقدامات صورت گرفته است.

عین‌اللهی با بیان این‌که تاکنون ۴۰عمل جراحی چشم با کمک این دستگاه با موفقیت انجام شده، خاطرنشان کرد: پس از انجام تست‌های مقدماتی و آماگی‌های لازم، نخستین عمل لیزیک در آبان ماه سال جاری توسط بنده با موفقیت انجام شد و هم اکنون نیز با گذشت ۴ماه از شروع به‌کار اتاق عمل، حدوداً ۴۰بیمار تحت درمان زیر نظر اساتید قرار گرفته و همه این اعمال نیز با موفقیت به پایان رسیده است.

رییس قطب چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: به منظور تسهیل در امور مراجعان و بیماران و همچنین کاهش زمان انتظار آنها تمهیداتی در نظر گرفته شده که امید است روز به روز شاهد افزایش تعداد متقاضیان بوده و بتوانیم در این راه خدمتگزاری شایسته برای مردم کشورمان باشیم.