پرسپولیس در انتظار پایان خوش در سال ۹۶

پرسپولیس در انتظار پایان خوش در سال ۹۶ پرسپولیس در آخرین بازی خود در سال ۹۶ به مصاف الوصل امارات خواهد رفت. به گزارش سایت نود، امروز و از ساعت ۱۸:۴۵ به قوت ایران در ورزشگاه الوصل دوبی قهرمان ایران به مصاف الوصل امارات خواهد رفت. یک پیروزی به موقع و بدون دردسر در بازی […]

پرسپولیس در انتظار پایان خوش در سال ۹۶

پرسپولیس در آخرین بازی خود در سال ۹۶ به مصاف الوصل امارات خواهد رفت.

به گزارش سایت نود، امروز و از ساعت ۱۸:۴۵ به قوت ایران در ورزشگاه الوصل دوبی قهرمان ایران به مصاف الوصل امارات خواهد رفت.

یک پیروزی به موقع و بدون دردسر در بازی رفت با الوصل امارات باعث شد تا پرسپولیس علاوه بر این‌که حواشی باخت در دربی را فراموش کند در صدر گروه خود در آسیا قرار بگیرد.

باخت در دربی باعث شد تا صدرنشین بی‌رقیب لیگ ایران با انتقاد روبه‌رو شود. برانکو با برد در بازی با الوصل و توجه به نظرات هواداران آرامش را به اردوی قرمز‌ها برگرداند.

پرسپولیس حالا می‌خواهد با پیروزی در بازی امروز خود در خانه الوصل، پایانی خوش در سال ۹۶ برای خودش و هواداران رقم بزند.

برد و از دست دادن صدرنشنی

در گروه C لیگ قهرمانان آسیا ۳تیم پرسپولیس، السد قطر و نسف قرشی ازبکستان ۶امتیازی‌ هستند. با توجه به قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس به دلیل این‌که نتایج بهتری در تقابل با السد و نسف قرشی گرفته صدرنشین است.(در تقابل ۳ تیم با هم هر ۳ تیم ۳ امتیازی‌ هستند و پرسپولیس تفاضل بهتر دارد.)

به نظر می‌رسد رقابت اصلی در این گروه بین السد و پرسپولیس باشد، اما نسف قرشی را هم نباید فراموش کرد. در این شرایط پرسپولیس باید الوصل را در دوبی ببرد تا موقعیت خوب خود در گروه را حفظ کند.

یک احتمال البته وجود دارد که پرسپولیس ببرد و صدر جدول را از دست دهد. در دیگر بازی گروه اگر السد موفق به شکست نسف قرشی شود با برد پرسپولیس دو تیم پرسپولیس و السد ۹ امتیازی می‌شوند. در صورت هم امتیاز شدن دو تیم به بازی مستقیم نگاه می‌کنند و السد بالاتر قرار می‌گیرد.

الوصل بدون امید

قرمز‌ها می‌خواهند با برد از دوبی برگردند. الوصل البته تیم چندان قدرتمندی نیست. این تیم که فصل گذشته در لیگ امارات دوم شد، در هر ۳بازی قبلی خود در آسیا باخته و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته است.

الوصل هر ۵بازی آخر خود در لیگ و آسیا را باخته است. از طرفی این تیم چند بازیکن مصدوم داشته که به تازگی از مصدومیت ر‌ها شده‌اند. احتمال دارد رودولفو آره‌باره‌نا، سرمربی آرژانتینی الوصل بازی با پرسپولیس را فدای بازی در لیگ کند. شنیده می‌شود الوصل با ترکیب اصلی خود پای به میدان نخواهد گذاست و پرسپولیس باید از این فرصت بهره ببرد.

برانکو در بازی رفت با نیمکت‌نشین کردن محسن‌ربیع‌خواه و بازی دادن به محسن‌مسلمان رضایت هواداران را جلب کرد. احتمالاً پرسپولیس در این بازی با همان ترکیب بازی رفت بازی خواهد کرد.

فرشاداحمدزاده، جلال‌حسینی، علیرضا‌بیرانوند و شجاع‌خلیل‌زاده ۴ بازیکن تک اخطاره پرسپولیس‌ هستند که باید مواظب باشند محروم نشوند.

آمار

* این بازی دومین تقابل دو تیم در لیگ قهرمانان آسیاست. در تک بازی دو تیم پرسپولیس برنده بوده است.

* الوصل دومین حضور در لیگ قهرمانان را تجربه می‌کند. این تیم در اولین حضورش در لیگ قهرمانان با سایپا هم گروه بود و یک باخت و یک مساوی به دست آورد.

* پرسپولیس تا به حال ۷مرتبه مقابل اماراتی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته است. ۵برد، یک مساوی و یک باخت حاصل کار پرسپولیس برابر نمایندگان اماراتی در لیگ قهرمانان محسوب می‌شود. پرسپولیس در این۶ بازی ۱۹گل زده و ۹گل خورده داشت.

دیگر بازی این گروه السد قطر به مصاف نسف قرشی ازبکستان خواهد رفت.