کشف ۸۰ درصد موادمخدر جهان توسط ایران

کشف ۸۰ درصد موادمخدر جهان توسط ایران معاون دبیرکل سازمان ملل متحد و مدیر اجرایی دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل گفت: کشفیات موادمخدر جمهوری اسلامی ایران به تنهایی ۴ برابر میزان کشفیات کشورهای جهان است. به گزارش ایرنا، روابط‌عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر، یوری فدوتف در دیدار با رحمانی‌فضلی، وزیر کشور و […]

کشف ۸۰ درصد موادمخدر جهان توسط ایران

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد و مدیر اجرایی دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل گفت: کشفیات موادمخدر جمهوری اسلامی ایران به تنهایی ۴ برابر میزان کشفیات کشورهای جهان است.

به گزارش ایرنا، روابط‌عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر، یوری فدوتف در دیدار با رحمانی‌فضلی، وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: مشارکت جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با موادمخدر با توجه به رشد و تولید بی‌سابقه موادمخدر در سال قبل میلادی، برای جامعه جهانی و سازمان ملل متحد بسیار مهم و حایز اهمیت است.

وی با تأکید بر این‌که در حوزه همکاری‌های منطقه‌ای برای مبارزه با موادمخدر، نگاهمان به ایران است، گفت: سازمان ملل از استمرار اقدامات جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با موادمخدر تشکر می‌کند.

فدوتف گفت: سازمان ملل بر استمرار و تقویت فعالیت دفتر UNODC در ایران – تهران، به عنوان کشوری که به تنهایی ٨٠ درصد کشفیات موادمخدر در جهان را به خود اختصاص داده، تأکید دارد.