مدارس علوم و معارف اسلامی ‌باید توسعه یابد

وزیر آموزش و پرورش مدارس علوم و معارف اسلامی ‌باید توسعه یابد وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: آموزش و پرورش و سایر نهادی مربوط با همراهی گام‌های جدی تر برای توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی ‌بردارند. به گزارش مهر، جعفرآبادی، مسؤول رشته علوم و معارف اسلامی در شورای عالی آموزش و پرورش، در […]

وزیر آموزش و پرورش

مدارس علوم و معارف اسلامی ‌باید توسعه یابد

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: آموزش و پرورش و سایر نهادی مربوط با همراهی گام‌های جدی تر برای توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی ‌بردارند.

به گزارش مهر، جعفرآبادی، مسؤول رشته علوم و معارف اسلامی در شورای عالی آموزش و پرورش، در مراسمی با عنوان به سوی تعالی که برای معرفی رشته علوم و معارف اسلامی برگزار شده بود، پیام سیدمحمدبطحایی را به همایش به سوی آرامش قرائت کرد.

در این پیام آمده است: سند تحول آموزش و پرورش سند فرادستی و مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی از بنیادی‌‌ترین اسناد جمهوری اسلامی است.

اقدام مؤثر پیرامون سند منوط به جریان‌سازی اجرای آن توسط دست‌اندرکاران از جمله دلسوزان و علاقه‌مندان آموزش و پرورش نسل آینده کشور است.

بطحایی در این پیام تأکید کرده است: گرچه تعداد دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی اندک است. اما با مجاهدت افراد صالح تأسیس شده‌اند و عهده‌دار تعلیم و تربیت تراز جمهوری اسلامی هستند و خروجی آن دارای مراتبی از حیات طیبه هستند که مبتنی و مورد تأکید سند تحول است.

انتظار دارم آموزش و پرورش و سایر نهادی مربوط با همراهی گام‌های جدی تر برای توسعه این مدارس‌ بردارند.

این همایش گامی ارزشمند برای ترویج و جذب دانش‌آموزان برای رشد و بالندگی آنان است.

از دست‌اندرکاران همایش تشکر می‌نمایم و برای دانش‌آموزان این مدارس آرزوی توفیق دارم.

همچنین؛ حجت‌الاسلام‌حسینی در این همایش گفت: یاد می‌کنیم از وزیر آموزش و پرورش وقت آقای اکرمی که در تأسیس این رشته اثرگذار بودند.

وی افزود: آیت‌ا…امامی‌کاشانی نیز پیشنهاددهنده و بانی این رشته بودند. این رشته مبتنی بر آموزه‌های دینی و انقلابی پیشنهاد شد و با استقبال وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت و مصوب شد.