تراکتورسازی- الغرافه: خوش و بش با طارمی

تراکتورسازی- الغرافه: خوش و بش با طارمی امروز و از ساعت ۱۹:۰۰در ورزشگاه یادگار امام تبریز دو تیم حذف شده‌ تراکتورسازی ایران- الغرافه قطر در تبریز به مصاف هم می‌روند. به گزارش وب‌سایت برنامه نود، در ابتدای مسابقات این فصل لیگ قهرمانان تصور می‌شد بازی امروز تراکتورسازی- الغرافه یک نبرد بر سر صعود باشد، اما […]

تراکتورسازی- الغرافه: خوش و بش با طارمی

امروز و از ساعت ۱۹:۰۰در ورزشگاه یادگار امام تبریز دو تیم حذف شده‌ تراکتورسازی ایران- الغرافه قطر در تبریز به مصاف هم می‌روند.

به گزارش وب‌سایت برنامه نود، در ابتدای مسابقات این فصل لیگ قهرمانان تصور می‌شد بازی امروز تراکتورسازی- الغرافه یک نبرد بر سر صعود باشد، اما دو تیم در شرایطی فردا در تبریز به مصاف هم می‌روند که شانسی برای صعود ندارند.

تراکتورسازی با دو امتیاز چهارم است و الغرافه با ۵ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

نکته جالب این بازی تقابل مهدی طارمی با تراکتورسازی است.

الغرافه در بازی رفت با درخشش طارمی سه‌ـ صفر تراکتورسازی را شکست داد. تراکتورسازی تنها در صورتی کار خود را با سومی به پایان می‌رساند که چهار- صفر برنده شود. بعید است رتبه دو تیم جابه‌جا شود و این بازی در واقع یک بازی تشریفاتی است.

تراکتورسازی با ارتوئرول سائلام نتوانست نتایج خوبی در آسیا بگیرد، این تیم در هفته‌های اخیر در لیگ هم بسیار ضعیف کار کرده است. برد در این بازی می‌تواند از نظر حیثیتی و روحی برای تراکتورسازی مهم باشد. تبریزی‌ها دوست دارند با یک برد با آسیا وداع کنند.

الغرافه هم موفق نشد در آسیا به جایی برسد. این تیم فصل خیلی موفقی نداشت و در لیگ قطر چهارم شد.

این بازی برای مهدی‌طارمی دیدار خاصی است او می‌خواهد به گل‌های آسیایی خود اضافه کند.

طارمی در این فصل ۴ گل زد و بهترین گلزن ایرانی این فصل لیگ قهرمانان است. او شمار گل‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا را به ۱۲ رساند و حالا ۳ گل با ۱۵ گل آرش برهانی، بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان آسیا فاصله دارد.

آمار

الغرافه ۱۳ بار با ایرانی‌ها بازی کرده که حاصلش ۴ برد، دو مساوی و ۷ باخت بوده است. بازی رفت اولین ملاقات الغرافه و تراکتورسازی بود.

تراکتورسازی ۵ با تیم‌های قطری بازی کرده که برنده نشده، دو مساوی و ۳ باخت حاصل کار تراکتورسازی است.