کاهش مصرف «شیشه» بین زنان

کاهش مصرف «شیشه» بین زنان مشاور امور زنان در ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بسیاری از بانوان معتاد بر این باورند که مواد محرکی مانند شیشه می‌تواند چهره آنها را بهبود بخشیده و سبب لاغری شود، در حالی که این موضوعات باورهای غلط است. به گزارش ایسنا، فیروزه جعفری، مشاور امور زنان در ستاد […]

کاهش مصرف «شیشه» بین زنان

مشاور امور زنان در ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بسیاری از بانوان معتاد بر این باورند که مواد محرکی مانند شیشه می‌تواند چهره آنها را بهبود بخشیده و سبب لاغری شود، در حالی که این موضوعات باورهای غلط است.

به گزارش ایسنا، فیروزه جعفری، مشاور امور زنان در ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به این که اعتیاد یک اختلال روانپزشکی است، گفت: موضوع ژنتیک یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در بروز اختلالات روانپزشکی به شمار می‌آید، به‌طوری که موضوع اعتیاد به عنوان یک اختلال روانپزشکی نیز از این دایره مستثنی نیست.

مشاور امور زنان در ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به این که خوشبختانه امروزه مصرف شیشه در قشر بانوان جامعه به شدت کاهش پیدا کرده است، اظهارکرد: بدون شک دسترسی به مواد مخدر و محرک همواره عامل مهمی برای بروز و رشد اعتیاد در میان اقشار مختلف جامعه به شمار می‌آید، در حالی که قیمت‌های پایین مواد مخدر در کشور همواره بر رشد رو به افزایش مواد مختلف تأثیر مستقیم دارد.