برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه در شرکت گاز استان کرمان

برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه در شرکت گاز استان کرمان مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه کارکنان، همسران کارکنان و فرزندان در سطح استان و در مرحله مقدماتی در رشته‌های مفاهیم قرآن‌کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، حفظ، اذان، قرائت و ترتیل در بین ۵۱۳ نفر از ثبت نام‌کنندگان، برگزار شد. […]

برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه در شرکت گاز استان کرمان

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه کارکنان، همسران کارکنان و فرزندان در سطح استان و در مرحله مقدماتی در رشته‌های مفاهیم قرآن‌کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، حفظ، اذان، قرائت و ترتیل در بین ۵۱۳ نفر از ثبت نام‌کنندگان، برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان، فلاح، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات با هدف کشف مواهب و اصوات قرآنی و نظارت و آماده‌سازی آن، تشویق قاریان قرآنی و تقویت جایگاه آنها در شرکت برگزار می‌شود، وی ادامه‌داد : نفرات برتر این دوره و انتخابی شرکت گاز استان کرمان به مرحله سراسری مسابقات قرآن کریم شرکت ملی گاز ایران اعزام می‌شوند.

در ادامه مراسم مجیدی‌فر از اساتید دانشگاه که از مدعوین حاضر در مراسم بودند، به سخنرانی در خصوص بهره‌مندی کارکنان و خانواده‌هایشان از قرآن و نهج‌البلاغه پرداختند.

وی افزود: اگر قرآن در زندگی و جامعه حاکم باشد دیگر شاهد مسایلی از قبیل اختلافات خانوادگی و… نخواهیم بود.

 همچنین در این مراسم گروه تواشیح ثقلین به اجرای برنامه پرداختند.