استقلال- ذوب‌آهن؛ غرش آبی یا صعود ژنرال

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا استقلال- ذوب‌آهن؛ غرش آبی یا صعود ژنرال دو تیم استقلال و ذوب‌آهن امروز و از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد. به گزارش ایسنا، دور برگشت بازی تمام ایرانی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی در ساعت ۲۰:۴۵ امشب برگزار می‌شود که […]

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

استقلال- ذوب‌آهن؛ غرش آبی یا صعود ژنرال

دو تیم استقلال و ذوب‌آهن امروز و از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، دور برگشت بازی تمام ایرانی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی در ساعت ۲۰:۴۵ امشب برگزار می‌شود که شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم ذوب‌آهن موفق شدند در فولادشهر با یک گل استقلال را شکست دهند و نیمی از راه صعود را طی کنند.

شفر که در بازی رفت مقابل قلعه‌نویی تسلیم شد، در دو تقابل خود با پرافتخار‌‌ترین مربی ایرانی ادوار لیگ برتر شکست خورد و جبران در آزادی و حذف ذوب‌آهن می‌تواند انتقام شیرینی برای شفر باشد. استقلال که در بازی رفت موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد و تنها حریف مظاهری نشد، تلفات سنگینی برای بازی برگشت داد و امید ابراهیمی و داریوش شجاعیان را نخواهد داشت. با رفع مصدومیت مهاجم سنگالی، امید استقلال به ماشین گلزنی خود یعنی مامه‌تیام است.

در سوی دیگر اما قلعه‌نویی در حالی برابر استقلال قرار می‌گیرد که تنها یک بار برابر تیم سابقش شکست خورده و به دنبال حفظ این رکورد است. وی می‌تواند ضمن حذف استقلال از این مرحله، در پیروزی برابر شفر هت‌تریک کند و بار دیگر استقلال را شکست دهد. قلعه‌نویی تیم کامل‌تری را نسبت به همتای آلمانی خود دارد و تنها غایب ذوب‌آهن برای پیکار با استقلال در آزادی، محمدنژادمهدی خواهد بود که در اواخر بازی رفت اخراج شد.

ذوبی‌‌‌ها که در دیدار رفت از دقیقه ۸۸ ده نفره شدند، موفق شدند با پنالتی ولسیانی در دقیقه ۹۱ استقلال را شکست دهند و باانگیزه زیادی پا به ورزشگاه آزادی بگذارند.