شماره۴ سیدجلال به چه کسی می‌رسد؟

یک تا ۲۳ ایران را بر تن یوزهای آماده شماره۴ سیدجلال به چه کسی می‌رسد؟ لیست نهایی تیم‌ملی ایران مشخص شده و حال می‌توان گمانه‌زنی‌هایی در خصوص شماره پیراهن ملی‌پوشان داشته باشیم. به گزارش «ورزش سه»، کم‌تر از یک ماه دیگر، تیم‌ملی ایران ۳بازی بسیار حساس را در جام‌جهانی برگزار خواهد کرد؛ دیدارهایی که شاید […]

یک تا ۲۳ ایران را بر تن یوزهای آماده

شماره۴ سیدجلال به چه کسی می‌رسد؟

لیست نهایی تیم‌ملی ایران مشخص شده و حال می‌توان گمانه‌زنی‌هایی در خصوص شماره پیراهن ملی‌پوشان داشته باشیم.

به گزارش «ورزش سه»، کم‌تر از یک ماه دیگر، تیم‌ملی ایران ۳بازی بسیار حساس را در جام‌جهانی برگزار خواهد کرد؛ دیدارهایی که شاید مهم‌ترین مسابقات فوتبال ملی ایران در تاریخ باشند. اما در این مسابقات که بعد‌ها تصاویرش، حاوی خاطراتی جالب خواهند بود، ۲۳بازیکن تیم‌ملی چه شماره‌هایی را بر تن خواهند کرد؟ در مراسم بدرقه تیم‌ملی بازیکنان با گرمکن‌هایی در سالن رودکی حاضر شدند که می‌توان با اشاره به شماره‌های روی آن می‌توان تا حدود زیادی به شماره‌های احتمالی که بازیکنان ایران در جام‌جهانی روی پیراهن‌شان نقش خواهد بست پی برد.

شماره یک، در اختیار علیرضابیرانوند خواهد بود؛ او در دور مقدماتی و بازی‌های اخیر این شماره را بر تن داشته و بعید است آن را به کس دیگری بدهد. علی‌قلی‌زاده که سورپرایز جدید کارلوس‌کی‌روش در لیست تیم‌ملی بود و قرار است در سمت‌چپ دفاعی به میدان برود در این مراسم با گرمکن شماره۲ حاضر شده بود و باید دید در مسابقات نیز با همین شماره به میدان می‌رود یا خیر. احسان‌حاج‌صفی نیز احتمالاً همچون دیدار دوستانه برابر ازبکستان، با پیراهن شماره۳ در میانه میدان دیده می‌شود.

اما نقطه ابهام تیم‌ملی، جایگزین سیدجلال‌حسینی و صاحب پیراهن شماره۴ است. روزبه‌چشمی در استقلال شماره۴ را بر تن می‌کرد و البته بعید است با توجه به جو شکل گرفته این پیراهن را از آن خود کند.

روزبه‌چشمی در مراسم بدرقه با شماره۵ حاضر شده بود و همان‌طور که گفته شد با توجه به جو شکل گرفته در خصوص خط خوردن سیدجلال‌حسینی بعید است با شماره۴ محبوبش به میدان برود و شاید این شماره را برای خود انتخاب کند. سعیدعزت‌اللهی، وارث شماره۶ بزرگان فوتبال طی سالیان اخیر بوده و در جام‌جهانی نیز بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیتش از جدال مقابل پرتغال می‌تواند با این شماره به میدان برود. کاپیتان تیم‌ملی نیز با شماره۷ همیشگی خود در ترکیب حاضر خواهد شد. مسعودشجاعی بعد از بازگشت دوباره به تیم‌ملی با شماره۷ در لیست کی‌روش حاضر شده است. مرتضی‌پورعلی‌گنجی نیز که از جام‌ملت‌های آسیا با پیراهن شماره۸ برای تیم‌ملی به میدان رفته، دومین تورنمنت خود را نیز با این شماره استارت می‌زند. امیدابراهیمی، هافبک دفاعی شماره۶ استقلال با پیراهن شماره۹ تیم‌ملی حاضر خواهد شد و کریم‌انصاریفرد نیز که همواره با علی‌دایی مقایسه شده با شماره۱۰ خود در این رقابت حاضر می‌شود.

وحیدامیری در بازی با ازبکستان صاحب شماره۱۱ بود و احتمالاً در جام‌جهانی نیز با این شماره به میدان خواهد رفت. این در حالی است که شماره پیراهن او در آخرین تورنمنت‌ملی ۱۳ بود و در بازی‌های باشگاهی نیز ۱۹ می‌پوشد.

رشیدمظاهری در مراسم بدرقه تیم‌ملی با شماره گرمکن۱۲ حاضر شد و احتمالاً به عنوان یکی از گلرهای ایران با این شماره در مسابقات جام‌جهانی حاضر خواهد شد. میلاد محمدی، مدافع چپ و لژیونر ایران احتمالاً با شماره۱۳ در رقابت‌های روسیه حاضر شود. محمدرضا‌خانزاده، مدافع پدیده مشهد که در روزهای پایانی لیگ موفق شد از کورس سقوط جدا شوند با پیراهن شماره۱۴ در ترکیب تیم‌ملی خواهد بود.

پژمان‌منتظری با پیراهن شماره۱۵ در دو پست مدافع میانی و سمت راست مدنظر کارلوس‌کی‌روش است. رضاقوچان‌نژاد همانند چند سال اخیر در ترکیب تیم‌ملی با پیراهن شماره۱۶ به میدان می‌رود و مهدی‌طارمی نیز شماره۱۷ ملی را از آن خود کرده است. شماره۱۸ تیم‌ملی بر تن آقای گل اروپایی خواهد بود و علیرضاجهانبخش به عنوان ستاره جذاب ایران با این شماره به میدان خواهد رفت.

سیدمجیدحسینی همانند دیدار تدارکاتی با ازبکستان با پیراهن شماره۱۹ در لیست تیم‌ملی حاضر خواهد شد. پیراهنی که در مراسم بدرقه نیز بر تن او بود. شماره۲۰ تیم‌ملی را هم همانند چند سال اخیر بر تن سردارآزمون خواهد بود و ستاره گلزن ایران در سودای اولین گل خود در اولین تجربه جام‌جهانی است. شماره۲۱ تیم‌ملی نیز بر تن اشکان‌دژآگه خواهد بود که از بدو حضورش در ایران آن را مال خود کرده است. شماره۲۲ تیم‌ملی نیز به امیر عابدزاده رسیده است و شماره۲۳ را نیز رامین رضاییان از آن خود کرده است. اکنون از میان شماره‌های باقی‌مانده فقط ۴ باقی مانده است. سامان‌قدوس هنوز شماره‌اش نامشخص است و مهدی‌ترابی نیز برخلاف بازی‌های قبلی که برای ایران با شماره‌ها۷ و۹ به میدان رفت در مراسم بدرقه با شماره۲۵ حاضر شد. باید دید از این لیست کدام بازیکن خط خواهد خورد و شماره‌ها به چه شکل همانند جام‌جهانی برزیل توسط کارلوس‌کی‌روش در اختیار ملی‌پوشان قرار خواهد گرفت.