برنامه مالک جدید برای احیای تراکتور

برنامه مالک جدید برای احیای تراکتور با مشخص شدن وضعیت مالکیت تیم فوتبال تراکتورسازی، مسؤولان این تیم به فکر احیای تیم سرخپوش تبریز برای حضور پرقدرت در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هستند. به گزارش مهر، محمدرضازنوزی پس از کش و قوس‌های فراوان توانست مالک این باشگاه شود تا یکی از متمول‌‌ترین مدیران فوتبالی در […]

برنامه مالک جدید برای احیای تراکتور

با مشخص شدن وضعیت مالکیت تیم فوتبال تراکتورسازی، مسؤولان این تیم به فکر احیای تیم سرخپوش تبریز برای حضور پرقدرت در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هستند.

به گزارش مهر، محمدرضازنوزی پس از کش و قوس‌های فراوان توانست مالک این باشگاه شود تا یکی از متمول‌‌ترین مدیران فوتبالی در سال‌های اخیر سکان مدیریت تیم پرطرفدار تبریز را برعهده بگیرد. وی که مالکیت باشگاه گسترش فولاد تبریز را نیز برعهده دارد، تصمیم به فروش این باشگاه هم گرفته است تا بتواند تمام ذهن خود را معطوف به تراکتورسازی کند.

زنوزی در نشست‌های اخیر خود با مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی تبریز که بیش‌تر جلسات خود را در تهران برگزار کردند درباره آخرین شرایط وضعیت قرارداد بازیکنان این تیم به‌طور دقیق مطلع شد. وی می‌خواهد اسکلت اصلی تیم را حفظ کند و تکلیف سرمربی این تیم را ظرف چند روز آینده روشن کند.

مالک تراکتورسازی تبریز بودجه بسیار خوبی را هم برای بستن تیمی قدرتمند کنار گذاشته است تا هواداران این تیم را پس از چند سال دوری از صدر جدول، امیدوار به قهرمانی کند.

نماینده باشگاه تراکتورسازی به ترکیه سفر کرده تا با ساغلام تسویه حساب کند. اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد نماینده این باشگاه مذاکراتی را هم با برخی گزینه‌های مد نظر مالک جدید تراکتورسازان انجام خواهد داد.

در این بین گزینه‌های زیادی برای حضور روی نیمکت سرخپوشان تبریزی مطرح شده است. از مصطفی دنیزلی گرفته تا سنول گونش و فیلیکس ماگات در چند ساعت اخیر در فضای مجازی به عنوان گزینه جدی سرمربیگری این تیم مطرح شده‌اند. اما هنوز نام سرمربی مد نظر زنوزی مشخص نیست.

مالک تراکتورسازی تبریز قصد به خدمت گرفتن مربی بزرگ خارجی را دارد و فعلاً به فکر سرمربی ایرانی نیست. اگر او نتواند با گزینه‌های خارجی به توافق برسد سراغ گزینه‌های داخلی می‌آید.

به هر حال آنچه مدنظر کادر جدید مدیریتی تراکتورسازی است خریدهای بزرگ است که می‌خواهد در نقل و انتقالات تابستانی انجام دهد.