مرکز کنترل ترافیک شهرداری زنجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید

مرکز کنترل ترافیک شهرداری زنجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید آیین افتتاح و بهره‌برداری از هوشمند‌ترین و مجهز‌ترین مرکز کنترل ترافیک شهرداری زنجان همزمان با سالروز گرامیداشت فتح خرمشهر، با حضور مدیرکل حمل‌ونقل و ترافیک‌شهری وزارت‌کشور، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان، استاندار زنجان، شهردار زنجان، اعضای شورای‌اسلامی شهر زنجان و مسؤولین ادارات استان […]

مرکز کنترل ترافیک شهرداری زنجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید

آیین افتتاح و بهره‌برداری از هوشمند‌ترین و مجهز‌ترین مرکز کنترل ترافیک شهرداری زنجان همزمان با سالروز گرامیداشت فتح خرمشهر، با حضور مدیرکل حمل‌ونقل و ترافیک‌شهری وزارت‌کشور، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان، استاندار زنجان، شهردار زنجان، اعضای شورای‌اسلامی شهر زنجان و مسؤولین ادارات استان در مجموعه ورزشی ۱۵خرداد برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شهرداری زنجان، شهردار زنجان در این مراسم گفت: مرکز کنترل ترافیک گامی به سوی توسعه زنجان است و برای ساخت و تجهیز این مرکز ۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است. مسیح‌ا…‌معصومی با اشاره به اقدامات انجام شده برای احداث و راه‌اندازی این مرکز اظهار کرد: مرکز کنترل ترافیک زنجان با هدف کنترل یکپارچه ترافیک شهری راه‌اندازی شده است.

شهرداری زنجان در زمینه ساخت پارکینگ سخت‌گیری کند

استاندار زنجان هم در این مراسم با بیان این‌که ترافیک به یک بحران اجتماعی تبدیل شده است، افزود: مرکز کنترل ترافیک شهرداری زنجان با تلاش شهردار سابق و شهردار فعلی به نتیجه رسیده که از این بابت از آنها تشکر می‌کنم. درویش امیری بیان کرد: از محل اعتبارات استانی برای تجهیز مرکز کنترل ترافیک کمک شده است، چون این مرکز برای ما مهم است و این مرکز باید نفس شهر را باز کند. وی اضافه کرد: به شهردار و شورای‌شهر عرض می‌کنم در تأمین پارکینگ اصرار کنید و از این کار نگذرید چون هر خانه موظف است که به میزان مورد نیاز خود پارکینگ داشته باشد. استاندار زنجان در پایان خاطرنشان کرد: در تأمین پارکینگ با برنامه‌ریزی‌های قبلی چند اقدام در حوزه ساخت انجام شده است که امیدواریم شهردار زنجان به سر انجام رسیدن آن را دنبال کند.