افتتاح تونل آرش – اسفندیار تا پایان سال

افتتاح تونل آرش – اسفندیار تا پایان سال مسعود طاهری- شهردار تهران از افتتاح چند پروژه عمرانی تا عید سعیدفطر خبر داد و درباره زمان افتتاح تونل آرش – اسفندیار گفت: این تونل تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده، محمدعلی‌افشانی در حاشیه بازدید از روند پروژه ساخت تونل آرش–اسفندیار با اشاره […]

افتتاح تونل آرش – اسفندیار تا پایان سال

مسعود طاهری- شهردار تهران از افتتاح چند پروژه عمرانی تا عید سعیدفطر خبر داد و درباره زمان افتتاح تونل آرش – اسفندیار گفت: این تونل تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده، محمدعلی‌افشانی در حاشیه بازدید از روند پروژه ساخت تونل آرش–اسفندیار با اشاره به محدودیت در اجرای پروژه‌های عمرانی در جمع خبرنگاران گفت: همان‌طور که همه مردم استحضار دارند، وضعیت منابع عمومی مطلوب نیست و میزان بدهی شهرداری تهران بالا است.

وی با بیان این‌که پیمانکار پروژه آرش–اسفندیار قول داده در کوتاه‌ترین زمان ممکن این پروژه را به سرانجام برساند، تصریح کرد: برای این پروژه ۲۰۵میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است که امیدواریم بتوانیم در آینده پروژه‌های عمرانی را سرعت بیش‌تری بدهیم؛ اما دقت داشته باشید که شهرداری یک منظومه به هم پیوسته است و نمی‌توان تنها یک بخش را به صورت ویژه مورد توجه قرارداد و مابقی را فراموش کرد.

افشانی در مورد دیدار با رییس‌جمهور نیز با بیان این‌که سطح دیدارمان با رییس‌جمهور فراتر از پروژه‌ها بود، گفت: یکی از موضوعاتی که در این دیدار مطرح شد بحث نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی بود که رییس‌جمهور نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در سال جدید به آن تأکید کرده است. همچنین بخش بازآفرینی شهری نیز مورد تأکید قرار گرفت که در هر دو مورد رییس‌جمهور نیز تأکیداتی داشتند.