احتمال بازگشت جلال‌حسینی و وریاغفوری به تیم‌ملی

احتمال بازگشت جلال‌حسینی و وریاغفوری به تیم‌ملی کارلوس‌کی‌روش به زودی فهرست ۲۳نفره تیم‌ملی برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را اعلام می‌کند و این فهرست شاید شگفتی بزرگی داشته باشد. به گزارش وب‌سایت نود، کنار گذاشتن وریا‌غفوری و سیدجلال‌حسینی از فهرست ۲۴ نفره تیم‌ملی شوک بزرگی به هواداران فوتبال وارد کرد. کسی انتظار نداشت این […]

احتمال بازگشت جلال‌حسینی و وریاغفوری به تیم‌ملی

کارلوس‌کی‌روش به زودی فهرست ۲۳نفره تیم‌ملی برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را اعلام می‌کند و این فهرست شاید شگفتی بزرگی داشته باشد.

به گزارش وب‌سایت نود، کنار گذاشتن وریا‌غفوری و سیدجلال‌حسینی از فهرست ۲۴ نفره تیم‌ملی شوک بزرگی به هواداران فوتبال وارد کرد.

کسی انتظار نداشت این دو بازیکن موفق استقلال و پرسپولیس در بین مسافران روسیه قرار نگیرند.

سیدجلال‌حسینی، وریا غفوری، کاوه‌رضایی و حسین‌حسینی خط خورده‌های بزرگ تیم‌ملی بودند. کی‌روش نام این ۴بازیکن را در فهرست انتظار قرارداد.

حالا خبرهای مهمی از استانبول، محل اردوی تیم‌ملی به گوش می‌رسد. ظاهراً کی‌روش از مسؤولان فدراسیون فوتبال در تهران خواسته که با تماس با سیدجلال‌حسینی و وریا‌غفوری از آنها بخواهند تا در دسترس باشند.

تمرینات تیم‌ملی در روزهای گذشته احتمالاً دوباره این دو بازیکن را به جمع نفرات نهایی نزدیک کرده است.

در این میان شانس غفوری برای دعوت مجدد بیش‌تر هم هست. حتی گفته شده این بازیکن به ترکیه سفر کرده تا در صورت صلاحدید کی‌روش سریعاً به اردو اضافه شود.

وریا و سیدجلال هر دو در آماده‌باش قرار دارند تا اگر کی‌روش صلاح ببیند آنها را در لیست نهایی قرار دهد.