اینسروشا!

اینسروشا!      کم‌کم باید عزیزان زحمتکش در عرصه پیام‌رسان‌های ملی، با ورود به عرصه اپلیکیشن‌های اشتراک‌گذاری عکس و فیلم، باری را از دوش ملت و نظام ‌بردارند و به این همه بی‌عدالتی، کلاهبرداری، شایعه‌پراکنی، شاخ بازی و هزار و یک مفسده و شبه‌افکنی پایان داده و آخرین حلقه از فساد سیستماتیک خارجی را نیست و […]

اینسروشا!

     کم‌کم باید عزیزان زحمتکش در عرصه پیام‌رسان‌های ملی، با ورود به عرصه اپلیکیشن‌های اشتراک‌گذاری عکس و فیلم، باری را از دوش ملت و نظام ‌بردارند و به این همه بی‌عدالتی، کلاهبرداری، شایعه‌پراکنی، شاخ بازی و هزار و یک مفسده و شبه‌افکنی پایان داده و آخرین حلقه از فساد سیستماتیک خارجی را نیست و نابود کنند!

    یادتان هست که همان عده قلیل معلوم‌الحال که سینه چاک و سر سپرده تلگرام بودند چند ماه پیش که بالاخره بعد از مدت‌ها، مسؤولین به خواست و انتظار مردم پاسخ دادند و آن تلگرام منحوس و ملعون را فیلتر کردند چه می‌گفتند: اینستاگرام که فضای نابهنجارتری دارد، چرا آن را فیلتر نمی‌کنید و فقط گیر داده‌اید به این پیام رسان بینوا؟!

    واقعاً باید به این رفتار مسؤولین محترم آفرین گفت که علی‌رغم آن‌که دل خوشی از این تلگرام‌باز‌ها ندارند ولی چون حرف درستی می‌زدند، ایشان هم کلاه خود را قاضی کرده و با تدبیری در خور در حال کوک کردن آهنگ فیلتر این یکی هم هستند، البته ایشان نمی‌خواستند تا حصول نتیجه نهایی موضوع به گوش خلق‌ا… برسد و خدای ناخواسته ریا شود! ولی الخیر فی ما وقع حتماً حکمتی داشته است که پیش از موعد مردم در جریان قرار گرفتند چون هرچه باشد دانستن حق مردم است!

    با توجه به فیلترینگ قریب‌الوقوع این آخرین بازمانده حلقه فساد و تباهی، مردم قدردان در کوی و برزن به شادی و هلهله پرداخته و همین روزهاست که موج شادی و شعف مردم توسط رسانه‌های ملی و میلی به سمع و نظر همه برسد و مصاحبه‌ها و گزارش‌های شهری رنگارنگ و پر از امید و شادی همه جا دیده و شنیده شود.

    باید حواسمان باشد که این بار تلاشگران عرصه طراحی اپلیکیشن‌های فیلم و عکس‌رسان، بدون پشت و پناه و حمایت ر‌ها نشوند و در این راه خطیر کمک‌های بلاعوض مالی به دست ایشان برسد. البته با توجه به این‌که شرایط و اوضاع دولت هم خیلی تعریفی ندارد و ممکن است روند حمایتی مخدوش شود پیشنهاد می‌گردد دولت محترم، چاه نفتی، پتروشیمی و یا حداقل یک پالایشگاه نقلی و جمع و جور برای هر یک از این گروه‌های طراح زحمتکش کنار بگذارد تا خودشان بتوانند با تلاش و مجاهدت، صادراتی انجام داده و در بازار ثانویه دلار اجنبی را به ریال وطنی تبدیل کرده و دخل و خرجشان را با آن میزان کنند!

هوشنگ خان