تیم جوانان ایران قابلیت کسب عنوان جهانی را دارد

سرمربی پیشین تیم نوجوانان والیبال ایران تیم جوانان ایران قابلیت کسب عنوان جهانی را دارد سرمربی پیشین تیم نوجوانان ایران گفت: تیم والیبال جوانان ایران توانایی کسب عنوان جهانی را دارد. ناصرشهنازی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد قهرمانی تیم جوانان ایران در آسیا اظهار داشت: با توجه به پتانسیل و قابلیت‌هایی که این تیم […]

سرمربی پیشین تیم نوجوانان والیبال ایران

تیم جوانان ایران قابلیت کسب عنوان جهانی را دارد

سرمربی پیشین تیم نوجوانان ایران گفت: تیم والیبال جوانان ایران توانایی کسب عنوان جهانی را دارد.

ناصرشهنازی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد قهرمانی تیم جوانان ایران در آسیا اظهار داشت: با توجه به پتانسیل و قابلیت‌هایی که این تیم داشت، قهرمانی آنها در آسیا، دور از ذهن نبود. تیم جوانان به هدف خود رسید و توانست دل مردم را نیز شاد کند. عملکرد بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون در این مورد قابل‌تقدیر است.

او ادامه داد: تعدادی از بازیکنان تیم جوانان، عضو تیم ملی بزرگسالان هستند و حتی یک لژیونر هم در بین آنها وجود دارد. امیدوارم این تیم بر خلاف دوره گذشته مسابقات قهرمانی جهان، بتواند روی سکو برود و در سطح جهانی هم خوش بدرخشد. این تیم قابلیت کسب عنوان جهانی را دارد.

سرمربی پیشین تیم ملی «ب» گفت: تیم جوانان ایران از بازیکنانی تشکیل شده که در قالب تیم نوجوانان به عنوان قهرمانی جهان و به خودباوری لازم رسیده‌اند. آنها چندین سال کنار هم بازی کرده‌اند و شرایط ایده‌آلی برای مربیان خود فراهم آورده‌اند تا از آن استفاده کنند.

شهنازی در مورد آینده خود در لیگ برتر والیبال تصریح کرد: همیشه گفته‌ام که پیش از شروع فصل پیشنهادهایی از چند تیم به دست من می‌رسد ولی اتفاقاتی می‌افتد که بازگو کردن جزییات آن چندان خوب نیست. شرایط والیبال ما در حال‌حاضر به گونه‌ای است که انتخاب یک فرد به عنوان سرمربی، جدا از قابلیت‌های او نیاز به ارتباطات خوب و آدم‌های بزرگ دارد که حامی وی باشند. در حال‌حاضر، رزومه، توانایی و قابلیت‌های یک مربی در درجه دوم اهمیت قرار دارد. امیدوارم مربیان لیگ برتری بتوانند لیگ را سروسامان بدهند.

وی در ادامه گفت: تیم شهر خودم یعنی ارومیه، سال‌هاست که پیش از شروع فصل از من برنامه می‌گیرد ولی مسایل بزرگی پیش می‌آید که باعث می‌شود این تیم با وجود هزینه‌های زیاد نمی‌تواند قهرمان لیگ شود. در این تیم، بازیکنانی که عمر والیبالی آنها تمام شده، تصمیم گیرنده و تعیین‌کننده هستند و پول زیادی می‌گیرند. متأسفانه مردم از این جریان‌ها خبر ندارند.

شهنازی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه ارتباط خوبی با مدیران و تیم گل‌گهر دارم و احتمال حضور دوباره‌ام در سیرجان به دلیل پتانسیل بالای این تیم زیاد است.