۵ ستاره پرطرفدار بازار نقل و انتقالات

۵ ستاره پرطرفدار بازار نقل و انتقالات در پنجره نقل و انتقالات بازیکنان زیادی مشتری دارند و احتمال جابه‎جایی‏‎شان وجود دارد، اما ۵ بازیکن هستند که به نسبت دیگر بازیکنان مشتریان بیش‌تری دارند. به گزارش مهر، در فصل نقل و انتقالات بیش‌تر اخبار رسانه‎‌ها متوجه بازیکنان و مقاصد احتمالی‏‌شان است. به همین منظور در این […]

۵ ستاره پرطرفدار بازار نقل و انتقالات

در پنجره نقل و انتقالات بازیکنان زیادی مشتری دارند و احتمال جابهجایی‏شان وجود دارد، اما ۵ بازیکن هستند که به نسبت دیگر بازیکنان مشتریان بیش‌تری دارند.

به گزارش مهر، در فصل نقل و انتقالات بیش‌تر اخبار رسانه‌ها متوجه بازیکنان و مقاصد احتمالی‏‌شان است. به همین منظور در این گزارش نگاهی خواهیم داشت به بازیکنانی که در پنجره نقل و انتقالاتی بیش‌ترین مشتریان را داشته و توجه باشگاههای زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

گرت بیل

او در دوران حضور در رئال یک قهرمانی اسپانیا و ۳ قهرمانی لیگ قهرمانان کسب کرده است. گل‌های مهم زیادی هم برای رئال زده است، اما مصدومیت و عملکرد ضعیف اخیر باعث شده تیمهای زیادی مشتری او شوند تا ستاره ولزی را از رئال جدا کنند. بازگشت به تاتنهام جدی‏‌ترین گزینه اوست.

تیبو کورتوا

آینده تیبو کورتا یکی از اصلی‌ترین سوژه‌های جراید در روزهای اخیر بوده است. دروازه‌‏بان چلسی بیش از هر چیزی البته به انتقال به رئال مادرید نسبت داده میشود. حتی خود ملیپوش بلژیکی هم به وضوح اعلام کرده دوست دارد نزدیک به خانوادهاش در اسپانیا باشد. البته او یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارد.

ادن آزار

وضعیت چلسی در رقابتهای هر فصل لیگ جزیره در سالهای اخیر به طرز عجیبی با فرم و شرایط این بازیکن رابطه مستقیم داشته است. اما این بار به نظر ملیپوش بلژیکی قصد دارد در تابستان باشگاه لندنی را ترک کند. رئال مادرید و منچستریونایتد دو تیمی هستند که برای خرید بازیکن ۲۷ ساله پافشاری می‌کنند.

مائورو ایکاردی

در چند فصل اخیر او یکی از بهترین مهاجمان لیگ فوتبال ایتالیا بوده و همواره بازیهای چشم‏‌نواز و عملکردی خیره‌کننده را به نمایش گذاشته است. با همین عملکرد حتی توانسته بازوبند کاپیتانی اینتر را هم به بازو ببندد. مطبوعات او را به انتقال به رئال مادرید نسبت می‌دهند، اما گفته میشود چلسی و منچستریونایتد هم دیگر تیمهایی هستند که به دنبال جذب این بازیکن هستند.

تیمو ورنر

مهاجم لایپزیش آلمان در لیگ این کشور نشان داده یکی از آیندهدار‌ترین جوانان ژرمن است. با وجود این‌که سن او حتی زیر ۲۲ سال است بسیار باتجربه در بازی‌ها عمل میکند. یکی از دلایلی که این شرایط برایش پیش آمده این است که با وجود سن کمش توانسته در بازیهای لیگ آلمان، لیگ قهرمانان اروپا و جام کنفدراسیون‌ها حضور داشته باشد. او حالا در رادار بایرن مونیخ است.