نخستین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی جوانان قهرمانی کشور

در منطقه آزاد انزلی آغاز شد نخستین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی جوانان قهرمانی کشور نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی جوانان قهرمانی کشور به میزبانی منطقه آزاد انزلی در مجموعه ورزش‌های ساحلی زنده‌یاد سیروس قایقران آغاز به‌کار کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، بنا بر این گزارش […]

در منطقه آزاد انزلی آغاز شد

نخستین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی جوانان قهرمانی کشور

نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی جوانان قهرمانی کشور به میزبانی منطقه آزاد انزلی در مجموعه ورزش‌های ساحلی زنده‌یاد سیروس قایقران آغاز به‌کار کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، بنا بر این گزارش ۲۲ تیم از ۸ استان کشور در این دوره مسابقات والیبال ساحلی با همکاری این سازمان و هیأت والیبال استان گیلان و با حضور نمایندگان فدراسیون والیبال و همچنین انصاری، دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال در مجموعه ورزش‌های ساحلی زنده‌یاد سیروس قایقران با یکدیگر رقابت می‌کنند.

گفتنی است: مربیان رسمی و استعدادیاب‌های فدراسیون والیبال کشور نیز برای شناسایی و انتخاب بازیکنان برتر جهت دعوت به اردوی تیم ملی و شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی در این مسابقات حضور دارد.

مسابقات والیبال ساحلی جوانان قهرمان کشور در فضای مناسب، استاندارد و در کنار دریای خزر در مجموعه ورزش‌های سیروس قایقران که یکی از مجهزترین مجموعه‌های ورزشی ساحلی کشور است با حضور گسترده علاقه‌مندان، تماشگران و عوامل فنی تیم‌ها همراه با پوشش رسانه‌ای گسترده برای اولین بار در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

لازم به‌ذکر است منطقه آزاد انزلی تاکنون میزبان بسیاری از مسابقات و رویداد‌های ورزشی در سطح بین‌المللی و ملی به منظور توسعه فعالیت‌های ورزشی، افزایش توریسم ورزشی، شناسایی استعدادهای ورزشی منطقه و کشور، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و حمایت از جامعه ورزشکاران بر عهده داشته و با توجه به زیرساخت‌های مناسب ایجاد شده و در راستای استمرار حمایت از ورزشکاران و رشته‌های ورزشی در آینده نیز میزبان مسابقات ورزشی به ویژه در ورزش‌های آبی و ساحلی در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی خواهد بود.