تخصیص مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان به بیمه زنان سرپرست‌ خانوار

تخصیص مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان به بیمه زنان سرپرست‌ خانوار گروه اجتماعی- معاون امور زنان و خانواده ‌رییس‌جمهور، با اعلام این خبر که تعداد ۳۰‌هزار نفر از زنان سرپرست‌خانوار از تسهیلات وام بهره‌مند شده‌اند گفت: یک وام ۳ میلیون تومانی به زنان سرپرست‌خانوار تعلق می‌گیرد. به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده، معصومه ابتکار، معاون امور زنان و […]

تخصیص مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان به بیمه زنان سرپرست‌ خانوار

گروه اجتماعی- معاون امور زنان و خانواده ‌رییس‌جمهور، با اعلام این خبر که تعداد ۳۰‌هزار نفر از زنان سرپرست‌خانوار از تسهیلات وام بهره‌مند شده‌اند گفت: یک وام ۳ میلیون تومانی به زنان سرپرست‌خانوار تعلق می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده، معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ‌رییس‌جمهور در تشریح بسته حمایتی دولت برای زنان سرپرست خانوار در زمان تحریم گفت: ما یک کارگروه اختصاصی برای زنان سرپرست خانوار با حضور تمام نمایندگان دستگاه‌های اجرایی که در مورد زنان سرپرست خانوار مسؤولیتی دارند، تشکیل داده‌ایم و با کمک آنها برای تأمین رفاه این قشر برنامه‌ای تدوین شده است.

وی ادامه‌داد: براساس این برنامه تقسیم کار ملی صورت گرفت و تکلیف هر کدام از دستگاه‌های مربوطه از این نظر که چه وظیفه‌ای در رابطه با تأمین رفاه زنان سرپرست خانوار دارند، مشخص شد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، خاطرنشان‌کرد: هم‌اکنون همکاری بسیار خوبی با این دستگاه‌ها در زمینه توان‌افزایی اقتصادی زنان سرپرست خانوار داریم و بین این دستگاه‌ها از این نظر که خدمات به نحو عادلانه‌ای بین این زنان توزیع شود، هماهنگی صورت گرفته است.

ابتکار یادآور شد: امسال برای ارایه تسهیلات به زنان سرپرست خانوار نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان برای بیمه آنها تخصیص داده شد که رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور مراحل اولیه برای پرداخت این میزان اعتبارات را انجام داده است.

وی اظهارکرد: معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبارات لازم در جهت ارایه خدمات بیمه به زنان سرپرست خانوار را انجام داده و با شناسایی آنها برای تعیین آمار این قشر اقدامات لازم را انجام داده است.