اولین نمایشگاه گروهی بازآفرینی افتتاح شد

در موزه خانه محیط‌زیست اولین نمایشگاه گروهی بازآفرینی افتتاح شد نمایشگاه گروهی بازآفرینان با حضور مسؤولان شهرداری و فرهنگسرای اوشان، فشم، میگون و اعضای انجمن مجموعه‌داران و تعدادی از هنرمندان افتتاح شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، در اولین نمایشگاه گروهی بازآفرینان، هنرمندانی از شهرهای مختلف ایران آثارشان را ارسال کرده‌اند؛ از  جمله نکات قابل‌تعمق و جالب […]

در موزه خانه محیط‌زیست

اولین نمایشگاه گروهی بازآفرینی افتتاح شد

نمایشگاه گروهی بازآفرینان با حضور مسؤولان شهرداری و فرهنگسرای اوشان، فشم، میگون و اعضای انجمن مجموعه‌داران و تعدادی از هنرمندان افتتاح شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در اولین نمایشگاه گروهی بازآفرینان، هنرمندانی از شهرهای مختلف ایران آثارشان را ارسال کرده‌اند؛ از  جمله نکات قابل‌تعمق و جالب نمایشگاه مذکور می‌توان به این نکته اشاره کرد که آثار با استفاده از مواد دورریز ساخته شده‌اند و در عین حال با داشتن این ویژگی و هنر و خلاقیت دست خالقان خود جنبه زیبایی‌شناختی و تزئینی پیدا کرده‌‌ است.

در این نمایشگاه از آثار هنرمندانی همچون شروین‌پاداش‌پور(کارهای شمعدان و جاعودی با استفاده از تکنیک شانه تخم‌مرغ، خمیر شانه‌تخم‌مرغ)، مجیدجعفری (کارهای فلزی با قطعات خودرو و فلزات دورریز مجسمه)، محمد‌جوادمدنی(کارهای زیورآلات با استفاده از چوب و مواد ریزضایعات با رزین زیورآلات به صورت مجموعه و تکی، دستبند گردبند و گوشواره)، فهمیه‌باقرزاده (کارهای ظروف هفت‌سین، پادری با بطری و ضایعات چرم و پارچه و جاکلیدی) حسن‌کرم‌نژاد (کارهای لاستیکی شامل مبلمان تاب‌اسبی و گلدان برای فضای باز با لاستیک) و میثم نوروزی (بازآفرین در زمینه روزنامه باطله) رونمایی شده است.

درخصوص دیگر آثار هنری حاضر در نمایشگاه نیز می‌توان به عروسک‌هایی از جنس پارچه‌های دورریز و گونی از طرف فرهنگسرای اوشان، زیورآلات، تشتک و کلید و وسایل دورریز از سوی سازمان پسماندآمل اشاره کرد.

این نمایشگاه تا ۲۵ آبان ماه‌جاری در محل موزه خانه محیط‌زیست به نشانی تهران، رودبارقصران، اوشان، خیابان دکتربهشتی، خیابان‌سپهر، ابتدای کوچه صداوسیما، خانه محیط‌زیست از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۸ برقرار می‌باشد.

گفتنی است؛ عواید این نمایشگاه برای حمایت از محرومان به سازمان بهزیستی کشور تعلق خواهد گرفت.