رزاق دیگریست !

بیانیه دولت در خصوص بسته حمایتی! رزاق دیگریست ! بسیار خوشوقتیم و بسیارتر خجسته و خوش و خرمیم که خدمت ملت همیشه در صحنه و مفتخر به داشتن همچون مایی، عارض شویم که با همت و تلاش مسؤولین و البته ریخت و واریز حساب‌ها و کم وجه کردن دخل و خرج، موفق شدیم آنقدر پس‌انداز […]

بیانیه دولت در خصوص بسته حمایتی!

رزاق دیگریست !

بسیار خوشوقتیم و بسیارتر خجسته و خوش و خرمیم که خدمت ملت همیشه در صحنه و مفتخر به داشتن همچون مایی، عارض شویم که با همت و تلاش مسؤولین و البته ریخت و واریز حساب‌ها و کم وجه کردن دخل و خرج، موفق شدیم آنقدر پس‌انداز جور کنیم که بتوانیم با راه‌اندازی طرح اعانه ملی، کیسه کیسه زر و اشرفی به پای ملت ریخته و با این حرکت حماسی و اساسی بنیاد اقتصاد و معیشت و رفاه و کلی چیز دیگر خلق‌ا… را به یکباره متحول کرده و برگ زرینی در تاریخ به نام خود رقم زده و افتخاری دیگر بر انبوه افتخارات خود بیفزاییم. باشد که قبول افتد و در نظر آید‌!

    بدینوسیله اعلام می‌گردد الیوم و من‌بعد هیچ‌گونه گله و شکایت، نقد و نقادی، آه و ناله و حتی غرولند، مسموع نخواهد بود کما این‌که  در گذشته نیز چنین بوده و چنین خواهد ماند و سرپرستان خانوار پول را بچسبند که از این نکوتر کس ندیده و کسی نخواهد دید و بروند به ریخت و پاش و ولخرجی و اسراف و تبذیر خود برسند که وقت تنگ است!

     ضمن این‌که  پیشاپیش از ابراز محبت و پیام‌های پر از مهر و صفای شما و تشکر و قدردانی و خدا عوضتان دهد و خیر ببینی و پیر شی جوون، شما مردم فهمیده و با کمالات تشکر و قدردانی می‌نماییم، لازم به ذکر است که بدینوسیله و از همین تریبون و در همین بیانیه اعلام مؤکد می‌کنیم که هر گونه شایعه در خصوص ورود دولت به بازار و تعدیل قیمت‌ها و نظارت و انضباط مالی و برنامه‌ریزی و کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از تورم و پایین کشیدن آن، کذب محض است و هر چه در این خصوص گفته شده و خواهد شد را فی‌الحال تکذیب می‌‌کنیم.

    همان‌طور که ملت آگاه و همیشه در صحنه می‌دانند اینگونه هم نیست که دولت بیکار باشد که بخواهد در بازار سر بکشد و حواسش را به قیمت‌ها بدهد که کی بالا می‌روند و چگونه پایین می‌آیند و یا در توزیع و تأمین کالا‌ها دخالت کرده و جلو یکه‌تازی گرانفروش و محتکر و کم فروش را بگیرد، حاشا و کلا که ما از این اتهام مبرا هستیم و معاندان و بدگویان برای ما حرف‌های ناجور در می‌آورند، اینطور برایتان بگوییم که حتی کالاهای کشف شده از انبار محتکران زحمت‌کش را هم همان‌طور دست نخورده گذاشته‌ایم در گوشه انبار خاک بخورد که نیک می‌دانیم روانه کردن آنها به بازار همان و به هم ریختن شرایط بازار به نفع مردم، همان!

    در پایان متذکر می‌شویم، در صورتیکه هر یک از سرپرستان محترم خانوار بخواهند به‌خاطر مناعت طبع و یا بلندنظری خود نسبت به عدم تحویل این پول کارت‌ها اقدام کنند، صمیمانه دست ایشان را فشرده و کلیه مبالغی که به این صورت از کیسه دولت نمی‌رود را در کف بازار تبدیل به ارز استکبار جهانی کرده و برای روز مبادا به اندرونی بانک مرکزی برده و به سرعت امحا می‌کنیم!

انّ ا…‌مع‌الصابرین‌!

آبان‌ماه سنه یکهزار و سیصد و نود و هفت

 هوشنگ‌خان: تو خوبی… بشمار!

 هوشنگ‌خان