خود قاچاقی بنزین!

خود قاچاقی بنزین!      قاچاق بنزین یا بنزین قاچاق، مسأله این نیست! ظاهراً دوستان و مسؤولان محترم دولتی و مجلسی و نظارتی از قاچاق بنزین خیلی دلخور هستند، مردم بینوای گردن شکسته هم که جایی برای دلخوری بیش‌تر ندارند، زل زده‌اند به چشمان مسؤولین و گوش سپرده‌اند به بیانات همیشه شیوا و پر از در […]

خود قاچاقی بنزین!

     قاچاق بنزین یا بنزین قاچاق، مسأله این نیست!

ظاهراً دوستان و مسؤولان محترم دولتی و مجلسی و نظارتی از قاچاق بنزین خیلی دلخور هستند، مردم بینوای گردن شکسته هم که جایی برای دلخوری بیش‌تر ندارند، زل زده‌اند به چشمان مسؤولین و گوش سپرده‌اند به بیانات همیشه شیوا و پر از در و گهر جنابشان تا بالاخره بفهمند این وسط قاچاق بنزین دست کیست و قرار است در آخر کار همه کاسه و کوزه‌ها بر سرشان شکسته شود و یا بدون شکستن چیزی فقط قیمت بنزین دولا پهنا شود و همه دعوا‌ها که بر سر لحاف ملانصرالدیناست ، ختم به خیر شود!

برخی مسؤولین مطلع، فرمایش کرده‌اند که دست‌کم روزی ۱۰ میلیون لیتر بنزین از کشور خارج می‌شود و این وسط کلی هم پول نصیب قاچاقچی محترم و زحمتکش می‌شود. اینجور هم که ما از فرمایشات دوستان خیلی مربوط فهمیده‌ایم این بنزین گریز پا در تانکر و اینجور چیز‌ها خودش را پنهان نمی‌کند و به‌وسیله وانت و باک‌های مخفی اتوبوس و ایضاً پای پیاده عوامل قاچاقچی خودش را به آن طرف مرز‌ها می‌رساند.

از آنجا که حساب دو دو تا ۴ تا از قدیم‌الایام همچنان بر همان موضع ۴ تایی خود باقی مانده و قصد تکان خوردن ندارد و البته با توجه به این‌که حساب و کتاب جای دادن ۱۰ میلیون لیتر در بشکه و مخزن و باک دوتا ۳ هزار لیتری از حوصله انگشتان دست خارج است. با کمک تکنولوژی و ماشین حساب (پدیده و وسیله جدیدی که با آن می‌توان فی‌المثل، ۱۰ میلیون را بر دوهزار تقسیم کرد، چنین فهمیده می‌شود که چیزی حدود ۵۰۰۰ عدد اتوبوس و وانت و یا ربع میلیون آدم بیکار مزد و مواجب بگیر دو تا پیت ۲۰ لیتری بنزین در دست!) متوجه شدیم که اساساً این قاچاق بنزین نمی‌تواند کار انسان دو پا باشد و حتماً و لابد موجودات فرازمینی در این فقره دست داشته و می‌توانند با زدن یک بشکن و یا با کف زدنی، بنزین را از سرزمین مادری غیب کنند و در سرزمین نامادری ظاهر فرمایند!

    البته هوشنگ‌خان هیچ اعتمادی به تکنولوژی و نمی‌دانم این وسیله غریبه ماشین حساب ندارد و ایضاً خرافاتی نبوده و وجود فرازمینی‌ها را قبول ندارد و اگر هم قبول داشته باشد دیگر نمی‌تواند باور کند، این بزرگواران کار و زندگی خود را بگذارند و با قاچاق بنزین روزگار بگذرانند!

آنچه از کلیت این داستان دستگیر ما شد این است که شک نکنید که یک جای قانون مهاجرت ایران و ایضاً کشورهای همسایه لنگ می‌زند و از همین خلأ و سوراخ قانونی استفاده شده است و جناب بنزین دست به خود قاچاقی زده است، یعنی این‌که با مراجعه به سایت مربوطه درخواست مهاجرت خود را به کشورهای دوست و همسایه داده است، آنها هم با رویی گشاده و دستانی باز، آن را پذیرفته، ویزا صادر شده و دوست عزیزمون سوار بر کانال زمینی (شما محض احتیاط بخوانید لوله دهن گشاد) از کشور خارج شده و به سرزمین موعود پا نهاده است وگرنه این همه بنزین و صف چند ده کیلومتری وانت و اتوبوس و مینی‌بوس و پیت نفت افتاده بر دوش خلق و اینجور چیز‌ها باورش سخت‌تر از هبوط فضایی‌ها بر زمین و زدن بشکن و طی‌الارض کردن بنزین مادر مرده می‌باشد!

                                                 هوشنگ خان