افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه آیت‌ا… ‌بروجردی

با حضور معاون رییس‌جمهور افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه آیت‌ا… ‌بروجردی   مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه آیت‌ا… ‌بروجردی امروز ۲۱ اسفندماه با حضور سورناستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در شهرستان بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه، این مرکز در ۳ فاز با یک‌هزار مترمربع مساحت طراحی […]

با حضور معاون رییس‌جمهور

افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه آیت‌ا… ‌بروجردی  

مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه آیت‌ا… ‌بروجردی امروز ۲۱ اسفندماه با حضور سورناستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در شهرستان بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه، این مرکز در ۳ فاز با یک‌هزار مترمربع مساحت طراحی شده که فاز اول آن در زمینی به وسعت ۳۵۰ مترمربع افتتاح خواهد شد.

این مرکز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه‌اندازی شده است تا به شرکت‌های نوپا و دانش‌بنیان و دانشجویان خدمات لازم را ارایه دهد.

علاوه بر افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی و بازدید از طرح‌های دانش‌بنیان، حضور بر گلزار شهدای گمنام، نشست با اعضای هیأت علمی و درختکاری در محوطه دانشگاه از جمله برنامه‌های سفر رییس بنیاد ملی نخبگان در بروجرد است.

همچنین همزمان با افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه و به مناسبت هفته منابع طبیعی در راستای «هم‌اندیشی ارتقای فرهنگ منابع طبیعی» دانشگاه آیت‌ا…العظمی‌بروجردی‌(ره) با مشارکت اداره کل منابع طبیعی شهرستان بروجرد، آیین غرس نهال (درختکاری) را در یادمان شهدای گمنام این دانشگاه برگزار خواهد کرد.

گفتنی است که معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان، ریاست دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، قضات و رؤسای ادارات و سمن‌های منابع طبیعی استان از مدعوین مراسم آیین درختکاری خواهند بود.

مراسم افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی و آیین غرس نهال، امروز ۲۱ اسفندماه و به همراه برگزاری نشست هم‌اندیشی در سالن همایش دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آیت‌ا…العظمی‌بروجردی(ره)، برگزار می‌شود.