یک ناآگاهی که خوراک رسانه‌های خارجی شد

  این روز‌ها تناقض بین نوشته روی لباس یک جوان ایرانی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت کرده بود با شعاری که در دست دارد، خوراک رسانه‌های خارجی شده است، اتفاقی که به گفته یک کارشناس فرهنگی، ناشی از ناآگاهی جوانی است که عکس آن منتشر شده است؛ نه یک موضوع عمومی. به گزارش […]

 

این روز‌ها تناقض بین نوشته روی لباس یک جوان ایرانی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت کرده بود با شعاری که در دست دارد، خوراک رسانه‌های خارجی شده است، اتفاقی که به گفته یک کارشناس فرهنگی، ناشی از ناآگاهی جوانی است که عکس آن منتشر شده است؛ نه یک موضوع عمومی.

به گزارش ایسنا، دو نوجوان ایرانی که در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن شرکت کرده‌اند، تصویر شعار (مرگ بر آمریکا) را در دست دارند، در حالی که یکی از آن‌‌ها لباسی را که روی آن به انگلیسی نوشته شده (من عاشق نیویورک – با حروف مخفف N Y – هستم) بر تن دارد.

 

عضو ارشد کارگروه فرهنگ ‌و هنر می‌گوید: وقتی عکس شهدا را روی لباس‌‌ها چاپ می‌کنند، برای مثال عکس شهید همت روی لباس می‌تواند یک الگو باشد. ما می‌توانیم در تولید لباس‌هایی که الگو هستند طوری تبلیغ کنیم که جوانان برای پوشیدن آن اشتیاق داشته باشند؛ نه این‌که به آن‌‌ها بقبولانیم که باید فلان لباس را بپوشید.