انتقاد عضو شورای‌شهر تهران از هزینه ایاب و ذهاب مدیران شهرداری

انتقاد عضو شورای‌شهر تهران از هزینه ایاب و ذهاب مدیران شهرداری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای‌شهر تهران از واریز ۴۰۰ هزار تومان به حقوق مدیران شهرداری بابت ایاب و ذهاب در حالی که خودرو در اختیار دارند، گلایه کرد. به گزارش ایسنا، حجت نظری در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به بازداشت […]

انتقاد عضو شورای‌شهر تهران از هزینه ایاب و ذهاب مدیران شهرداری

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای‌شهر تهران از واریز ۴۰۰ هزار تومان به حقوق مدیران شهرداری بابت ایاب و ذهاب در حالی که خودرو در اختیار دارند، گلایه کرد.

به گزارش ایسنا، حجت نظری در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به بازداشت مهدی حاجتی، عضو شورای‌شهر شیراز، گفت: به نظر می‌رسد می‌بایست هر چه سریع‌تر شورایعالی استان‌ها به این موضوع ورود کند تا اعتماد مردم دچار خدشه نشود.

وی در ادامه با بیان اینکه باخبر شدیم که مرکز تحقیقات ایرانخودرو در حال انجام مطالعاتی برای تولید خودروهای دیزلی است، گفت: اگر این اتفاق بیفتد شاهد افزایش آلایندگی در شهر تهران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در برخی از کشور‌ها علی‌رغم استفاده از خودروهای دیزلی از استانداردهای روز و کم‌آلاینده نیز استفاده می‌شود، گفت: اولاً ما این فناوری را نداریم و از طرف دیگر نیز کشورهای دیگر در حال تغییر به سمت خودروهای برقی هستند و چه منطقی وجود دارد که ما به سمت استفاده از خودروهای دیزلی برویم.

وی با اشاره به فیش حقوقی مدیران شهرداری و با بیان اینکه این افراد وسیلهنقلیه در اختیار دارند اما ۴۰۰ هزار تومان نیز به عنوان هزینه ایابوذهاب دریافت می‌کنند که قابل‌قبول نیست، بیان داشت: با توجه به وضعیت بحران مالی در شهرداری لازم است که بازنگری جدی در پرداخت این مبلغ به مدیران صورت گیرد و حساسیت بیشتری داشته باشیم.